صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
چای ساز 1650 وات AR3019 آرزوم ARZUM

مشخصات اصلی


توان1650 وات
جنس بدنه کتریستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.8 لیتر
جنس قوریفلزی
ظرفیت قوری چای0.7 لیتر
قیمت: 650000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت Arzum یکی از برندهای ترکیه‌ای است که بیشتر در بازار لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد. چای ساز «آرزوم» مدل «AR3019» یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت این برند است. این دستگاه از طراحی ظاهری مینیمال و زیبایی بهره‌مند است و در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده است تا بتوانید به‌راحتی آن را با هر آشپزخانه‌ای ست کنید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


محبوب‌ترین نوشیدنی در کشور ما چای است که از گذشته جزئی جدانشدنی از زندگیمان بوده است. داشتن یک چای‌ساز خانگی سرعت تهیه این نوشیدنی را بیشتر می‌کند و از زحمت آن می‌کاهد. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود.

مزیت این چایساز اشغال فضای کمتر است که این مدل را به گزینه‌ای مناسب برای مکان‌هایی با فضای محدود تبدیل می‌کند. کتری دستگاه با هر بار پر شدن امکان تهیه آب‌جوش به میزان حدودا دو لیتر را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین قوری چای‌ساز از گنجایش 700 میلی‌لیتر بهره می‌برد.


صفحه فروشگاه:

http://www.companychroiran.com


کانال تلگرام:

https://t.me/companychro


تماس با ما:

https://wa.me/989182122888


صفحه اینستاگرام:

http://Instagram.com/companychro_m


شبکه آپارات:

http://www.aparat.com/companychro2017




برچسب ها: Arzum AR3019 Tea Maker , چای ساز آرزوم مدل AR3019 , شركت بازرگانی تجاری چرو , بازرگانی چرو , چرو , chro , companychro ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط