2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپرسو ساز دلونگی 320

مشخصات اصلی


نوعاسپرسوساز
وزن4.8 کیلوگرم
سیستم کاپوچینو سازدارد
توان1700 وات
سینی چکه گیردارد
فیلتر آبدارد
فشار بخار3.5 بار
قیمت: 3800000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دلونگی، یک شرکت ایتالیایی است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این شرکت در زمینه‌های مختلفی ازجمله لوازم‌خانگی برقی از مثل غذاساز، مایکروویو، مخلوط‌کن و غیره، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد.شرکت دلونگی ایتالیا با بیش از 30 شرکت توزیعی در سراسر جهان محصولات خود را به 75 کشور جهان از جمله ایران صادر می کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسپرسوسازدلونگی مدل BCO320 بسیار ساده، متفاوت و درعین‌حال کاربردی برای مصارف خانگی است. اسپرسوساز دلونگی مدل Delonghi BCO32O در ایتالیا طراحی و در چین مونتاژ می شود. از دیگر مزیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت درست کردن قهوه فرانسه با ظرفیت 10 فنجان اشاره کرد. قابلیت درست کردن قهوه اسپرسو با ظرفیت 4 فنجان به‌صورت هم‌زمان دارد.

دارای سینی ضد چکه بوده و در صورت پر شدن جداشده و براحتی تخلیه می شود. همچنین مخزن آب آن دارای نشانگر آب می باشد.از دیگر ویژگیهای این دستگاه قابلیت خشک کردن فنجانها بوسیله صفحه ای که در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد می باشد.

نحوه تهیه اسپرسو

قسمت اسپرسوساز این دستگاه در سمت چپ قرار دارد. ابتدا مخزن آب قسمت اسپرسو را پر نموده و دکمه مربوط به اسپرسو را می زنیم تا بخار آن جهت تهیه اسپرسو آماده شود سپس قهوه را در داخل سری مخصوص قهوه ریخته ، در جای خود قرار داده و دکمه استارت می زنیم و اسپرسوساز با فشار بخاری معادل ۱۵ بار که بر قهوه وارد می کند باعث شده که بخار دردانه های ریز قهوه نفوذ کرده و اسپرسویی کاملا تازه و با طعمی واقعی که در داخل ظرف شیشه ای می ریزد داشته باشید.

نحوه تهیه کاپوچینو

ابتدا مقداری شیر را در داخل فنجان قهوه ریخته و بوسیله لوله مخصوص بخار، شیر داخل فنجان را به حالت کف در آورده و اسپرسو را در داخل آن ریخته ، کاپوچینویی خوش طعم خواهید داشت. بخار خروجی بوسیله دکمه ای که درسمت چپ قرار دارد قابل تنظیم می باشد.

نحوه تهیه قهوه

ابتدا مخزن قهوه جوش را از آب پر کرده ، سپس قهوه را در توری مخصوص قهوه ریخته و دکمه استارت را زده ، بعد از آماده شدن ، آب به طور اتوماتیک بر روی قهوه ریخته وقهوه آماده در داخل قوری قهوه می ریزد.



برچسب ها: اسپرسو ساز دلونگی 320 , اسپرسو ساز دلونگی , Delonghi BCO320 Espresso Maker , قهوه ساز سه کاره دلونگی , لوازم خانگی بانه , اسپرسو ساز , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



http://companychroiran.8n8.ir/upload/video/اسپرسو_ساز_دلونگی_مدل_320.mp4

پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط