صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
اسپرسوساز دلونگی مدل ECP33.21

مشخصات اصلی


نوعاسپرسوساز
جنس بدنهپلاستیک
وزن (کیلوگرم)4
سیستم کاپوچینو سازدارد
فیلتر آبدارد
نشان گر سطح آبدارد
قابلیت تولید کف شیردارد
فشار بخار1.5 بار
حجم مخزن آب1.1 لیتر
نوشیدنی های قابل تهیهاسپرسو , کاپوچینو
سیستم خاموشی خودکاردارد
قیمت: 3300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت دلونگی شرکتی ایتالیایی با بیش از صد سال قدمت است. این شرکت در زمینه‌های مختلف ازجمله لوازم‌خانگی برقی مثل غذاساز، مایکروویو و مخلوط‌کن، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسپرسوساز «دلونگی» مدل «ECP33.21» یکی از دستگاه‌های مورداستفاده برای تهیه‌ی قهوه‌ی خانگی است. می‌تواند قهوه‌ی اسپرسو و کاپوچینو را تولید کند و از دو نازل قهوه بهره‌مند است. دو ترموستات دمای جداگانه برای نظارت بر دمای آب و همچنین دمای دستگاه در این مدل تعبیه شده است. این دستگاه از طراحی ساده و شکیلی بهره می‌برد و ترکیب فلز و پلاستیک در بدنه،‌ جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است. اسپرسوساز ECP33.21 از مخزن آبی با گنجایش 1.1 لیتر برخوردار است.

سایر ویژگی ها و امکانات :

سیستم تهیه کاپوچینو: بصورت خودکار با مخلوط کردن بخار، شیر و هوا ، کف شیری غلیظ و یکدست برای یک کاپوچینوی عالی آماده می کند.
قابلیت استفاده قهوه پودر (برای یک و یا دو فنجان) وهمچنین پد قهوه (قهوه کیسه ای)
کلیدهای مجزابرای حالت خاموش و روشن و انتخاب نوشیدنی اسپرسو و یا کاپوچینو به همراه چراغ نشانگر
محفظه جایگیری قطعات جانبی: شامل فیلتر برای یک فنجان قهوه، فیلتر برای دو فنجان قهوه و نیز فیلتر قهوه کیسه ای
سینی چکه گیر برای جایگیری انواع فنجان
بویلر (جوش آور) از جنس استیل ضد زنگ
اهرم باز کردن و تنظیم بخار خروجی

Image result for Delonghi ECP33.21 Espresso Maker

نحوه تهیه اسپرسو

قسمت اسپرسوساز این دستگاه در سمت چپ قرار دارد. ابتدا مخزن آب قسمت اسپرسو را پر نموده و دکمه مربوط به اسپرسو را می زنیم تا بخار آن جهت تهیه اسپرسو آماده شود سپس قهوه را در داخل سری مخصوص قهوه ریخته ، در جای خود قرار داده و دکمه استارت می زنیم و اسپرسوساز با فشار بخاری معادل ۱۵ بار که بر قهوه وارد می کند باعث شده که بخار دردانه های ریز قهوه نفوذ کرده و اسپرسویی کاملا تازه و با طعمی واقعی که در داخل ظرف شیشه ای می ریزد داشته باشید.

نحوه تهیه کاپوچینو

ابتدا مقداری شیر را در داخل فنجان قهوه ریخته و بوسیله لوله مخصوص بخار، شیر داخل فنجان را به حالت کف در آورده و اسپرسو را در داخل آن ریخته ، کاپوچینویی خوش طعم خواهید داشت. بخار خروجی بوسیله دکمه ای که درسمت چپ قرار دارد قابل تنظیم می باشد.




برچسب ها: اسپرسوساز دلونگی 3321 , اسپرسوساز دلونگی , اسپرسوساز دلونگی مدل ECP33.21 , Delonghi ECP33.21 Espresso Maker , لوازم خانگی بانه , چرو , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط