2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

مشخصات اصلی


نوعاسپرسوساز
فشار بخار15 بار
سیستم کاپوچینو سازدارد
نشان گر سطح آبدارد
قابلیت تولید کف شیردارد
توان1350 وات
تعداد نازل قهوه2 عدد
سیستم گرم کردن فنجاندارد
سیستم خاموشی خودکاردارد
طول سیم1 متر
نوشیدنی های قابل تهیهآب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , لانگو
قابلیت تنظیم میزان بخاردستی
قیمت: 4350000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت دلونگی ایتالیا با سابقه ای بیش از 115 سال در زمینه تولید محصولات خانگی یکی از باسابقه ترین شرکتها در این زمینه در سراسر جهان است که همواره با استانداردها و فنآوریهای روز دنیا همگام بوده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کند. شرکت دلونگی ایتالیا با بیش از 30 شرکت توزیعی در سراسر جهان محصولات خود را به 75 کشور جهان از جمله ایران صادر می کند.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685


محصولات دلونگی


اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 دستگاهی چند کاره با امکانات حرفه ای و مدرن است. بر روی بدنه‌ی این دستگاه و در قسمت بالای آن سه دکمه با طراحی زیبا قرار گرفته است که در هنگام استفاده چراغ زیر آنها روشن می‌شود. دو دکمه برای تعیین مقدار قهوه‌ی خروجی دستگاه که شامل ۱ یا ۲ فنجان است‌، می‌باشد و دکمه‌ی دیگر نیز برای تهیه‌ی کف شیر به کار می‌رود. نازل بخار این دستگاه در سمت چپ آن قرار گرفته است. دو مخزن آب از جنس پلاستیک، به صورت مجزا در پشت دستگاه طراحی کرده که یکی از این مخزن ها به تهیه اسپرسو و دیگری برای آماده کردن قهوه اختصاص داده شده است. مخزن ها با نشانگر میزان سطح آب، به گونه ای طراحی شده اند، تا بتوان به راحتی آنها را از دستگاه جدا و محتویات آنها را تخلیه کرد. همچنین سینی چکه گیر نیز برای این محصول لحاظ شده که از کثیف شدن اسپرسو ساز و یا میز جلوگیری می کند.


Image result for Delonghi Dedica Pump Espresso


اسپرسوساز دلونگی در قسمت بالای سطح خود دارای یک سطح صاف با قابلیت گرم شدن می باشد. این ویژگی باعث می شود که فنجانهای قهوه بر روی این سطح گذاشته و گرم شده و برای ریختن اسپرسو آماده شوند.


سطح گرم شونده مخصوص فنجان اسپرسو


تهیه اسپرسو :

بعد از روشن نمودن دستگاه به مقدار کافی قهوه آسیاب شده را در داخل سبد پورتافیلتر بریزید. توجه داشته باشید که بهترین زمان آسیاب قهوه دقیقا قبل از مصرف می باشد تا اسپرسویی تازه و خوش طعم داشته باشید. سپس بوسیله تمپر قهوه را در داخل سبد پورتافیلتر کمی فشار دهید. پورتافیلتر را در محل خود قرار دهید. دکمه اسپرسو را زده تا اسپرسو به داخل فنجان اسپرسو بریزد.

محل قرارگیری پورتافیلتر در اسپرسوساز

تهیه کاپوچینو :

ابتدا اسپرسو را به صورتی که گفته شد تهیه نمائید ، سپس مقداری از شیر را در ظرف مخصوص ریخته و بعد از آماده شدن بخار دستگاه اسپرسوساز شیر را در زیرنازل بخار گرفته و به آرامی بچرخانید تا شیر به حالت فوم (کف شیر) تبدیل شود سپس آنرا بر روی اسپرسوی تهیه شده بریزید. این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید.

تهیه کاپوچینو با اسپرسوساز

اسپرسوساز و کاپوچینوساز دلونگی مدل DELONGHI Dedica EC685M در ایتالیا طراحی و در چین مونتاژ می شود. همانند دیگر مدلها دارای طراحی بسیار زیبا ، کیفت بالا و کم حجم با کارایی بالایی بوده و یکی از بهترین اسپرسوسازهای موجود در بازار می باشد.



برچسب ها: Delonghi Dedica Pump Espresso , اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 , اسپرسو ساز دلونگی مدل dedica ec685 , قیمت دلونگی ec685 , لوازم خانگی دلونگی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



http://companychroiran.8n8.ir/upload/video/اسپرسو_ساز_دلونگی_مدل_ec685.mp4

پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط