2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD101141 TurboMix Plus

مشخصات اصلی


برندمولینکس
جنس بدنهپلاستیک
جنس میلهاستیل ضد زنگ
وزن 0.6 کیلوگرم
توان350 وات
طول کابل1 متر
آسیابندارد
خردکنندارد
همزنندارد
خمیرزنندارد
قیمت: 435000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مولینکس در واقع یک شرکت فرانسوی بوده و شعار Life gets easier به معنای "زندگی آسان می شود " را برای خود انتخاب نموده و دقیقاً هم تولیدات خود را با همین هدف عرضه میکند.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشت کوب برقی مولینکس dd1001 از دیگر تولیدات باکیفیت، کارآمد و به‌صرفه‌ی «مولینکس» است. حجم کوچک آن فضای کمی را در محل استفاده اشغال می‌کند و وجود حلقه‌ی آویز در پشت این مدل، امکان آویزان‌کردن آن را به قلاب‌های روی دیوار یا کابینت فراهم می‌کند تا بعد از استفاده مزاحم آشپز نباشد. تیغه‌های استیل این دستگاه بسیار تیز بوده و موادغذایی را به‌خوبی له کرده یا می‌کوبد. می‌توان از این محصول برای کوبیدن گوشت، بادمجان و... استفاده کرد.

موتور دستگاه با قدرت ۳۵۰ وات کار می‌کند که حد متوسطی برای یک گوشت‌گوب برقی است. مولینکس تنها یک سرعت کارکرد برای این محصول در نظر گرفته و تا زمانی که به فشردن دکمه‌ی بزرگ روی دسته ادامه بدهید، دستگاه به کار خود ادامه می‌دهد. با شروع به کار دستگاه تیغه‌ی استیل مستحکم با قدرت شروع به کار می‌کند. این تیغه دوپره است و خاصیت ضدزنگ دارد.

راه های ارتباطی با ما :

صفحه فروشگاه:
http://www.companychro.ir

کانال تلگرام:
https://t.me/companychro

تماس با ما:
https://wa.me/989182122888

صفحه اینستاگرام:
http://Instagram.com/companychro_m



برچسب ها: قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل dd101141 , Moulinex DD101141 TurboMix Plus Hand Blender , گوشت کوب برقی مولینکس dd1001 , گوشت کوب برقی مولینکس 350 وات , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب2 پره
لیواندارد
حجم لیوان 0.8 لیتر
ابعاد قطر 6.5 و ارتفاع 38 سانتی‌ متر

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط