2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشت کوب برقی مولینکس مدل dd 88

مشخصات اصلی


برندمولینکس
ساختفرانسه
توان1000 وات
آسیابندارد
خردکندارد
همزندارد
جنس تیغهتیتانیوم
تنظیمات سرعت20 سرعته
عملکرد توربودارد
ظرفیتظرف خرد کن 0.5 لیتر / لیوان 0.8 لیتر
قیمت: 1135000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD88 دستگاهی کاربردی است که به صورت سه کاره عرضه شده و تهیه انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن، امکانپذیر می سازد. این محصول با توان 1000 واتی، قادر به مخلوط کردن انواع مواد غذایی از قبیل کشک بادمجان، سس، اسموتی و یا تهیه انواع پوره می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشت کوب برقی سه کاره مولینکس مدل dd 88

این دستگاه دارای توان مصرفی 1000 وات و قابلیت خرد کردن، مخلوط کردن و همزن می باشد. جنس میله گوشت کوب از استیل زنگ است و این میله داخل ظرف پلاستیکی با ظرفیت 800 میلی لیتر قرار میگیرد. ظرف خرد کن نیز دارای 500 میلی لیتر ظرفیت و از جنس پلاستیک است. این دستگاه دارای 20 سرعت مختلف می باشد. جنس تیغه های به کار رفته در خرد کن از استیل ضد زنگ بسیار تیز و برنده و 6 پره می باشد. تیغه ها به راحتی قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. دکمه خاموش و روشن کردن و توربو دستگاه بر روی دسته گوشت کوب برقی قرار دارد. دستگاه دارای پایه های ضد لغزش می باشد که از لغزیدن و سر خوردن دستگاه در حین کار جلوگیری می کند.

گوشتکوب برقی Moulinex DD 88 به یک لیوان پلاستیکی با ظرفیت 0.8 لیتر مجهز شده و به دلیل ظاهر شفافی که دارد، می توان محتویات داخل ظرف را در حین کار مشاهده کرد. میله گوشت کوب برقی به صورت فلز ساخته شده که در داخل لیوان قرار می گیرد و می توان از آن برای پوره کردن مواد غذایی داغ نیز استفاده کرد. این محصول به صورت سه کاره عرضه شده و علاوه بر پوره کردن مواد غذایی می توان از آن خرد کردن و همزدن مواد نیز استفاده نمود.

سایر ویژگی ها :

دارای عملکرد لحظه ای
تکنولوژی : Active Flow
دارای عملکرد توربو (Turbo)
تعداد تیغه‌ های گوشت‌کوب : 2 پره تیتانیوم
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.


برچسب ها: گوشت کوب برقی مولینکس مدل dd 88 , گوشت کوب برقی مولینکس قیمت , گوشت کوب برقی سه کاره مولینکس , گوشت کوب برقی سه کاره , گوشت کوب برقی ارزان , گوشت کوب برقی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط