صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن مولینکس lm850

مشخصات اصلی


جنس بدنهاستیل
جنس پارچشیشه
وزن4.5 کیلوگرم
توان1400 وات
ظرفیت پارچ مخلوط کن1.75 لیتر
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
طول سیم1 متر
قیمت: 1710000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مولینکس از برندهای قدیمی و معتبر فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. بیشترین تولیدات این شرکت مربوط به لوازم خانگی کوچک میباشد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کن مولینکس lm850

مخلوط‌کن «مولینکس» مدل «LM850» از دستگاه‌های قدرتمند و باکیفیت موجود در بازار بوده که با برخورداری از امکانات مختلف، دستیار خوبی برای آماده‌سازی انواع اسموتی و مخلوط‌های مختلف است. ترکیب بدنه‌ی فلزی با پارچ شیشه‌ای، این دستگاه را به وسیله‌ای سنگین تبدیل کرده است. سرعت دستگاه توسط پیچ تنظیم جلویی پایه قابل‌تنظیم است. درپوش پارچ دریچه‌ای دارد که می‌توان از طریق آن بدون بازکردن در، مواد دیگر را اضافه کرد.

سیستم ایمنی دستگاه طوری طراحی ‌شده است که اگر پارچ به‌طور صحیح در محل قرار نگیرد، موتور دستگاه روشن نشود. از دیگر مزایای این مخلوط‌کن می‌توان به وجود پایه‌های چسبنده‌ی ضدلغزش اشاره کرد که از سرخوردن و حرکت دستگاه در حین کار جلوگیری می‌کنند. این دستگاه به عملکرد یخ‌خردکن نیز تجهیز شده و به این منظور دکمه‌ی جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

سایر ویژگی ها :

پارچ شیشه‌ای مقاوم به حرارت (تا 80 درجه‌ی سانتی‌گراد)
پایه‌های ضدلغزش
دارای عملکردهای یخ خردکن، اسموتی و تمیزسازی خودگار
دارای کلیدهای روشن‌شونده

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



برچسب ها: مخلوط کن مولینکس lm850 , قیمت مخلوط کن مولینکس , مخلوط کن مولینکس , Moulinex LM850 Blender , مخلوط کن مولینکس مدل 850 , مخلوط کن با کیفیت , بهترین مخلوط کن ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط