2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن مولینکس lm 32

مشخصات اصلی


وزن3 کیلوگرم
توان400 وات
ظرفیت پارچ 1.5 لیتر
جنس بدنهپلاستیک
جنس پارچپلاستیک
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
طول سیم1 متر
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
قیمت: 710000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مولینکس از برندهای قدیمی و معتبر فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. بیشترین تولیدات این شرکت مربوط به لوازم خانگی کوچک میباشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آسیاب مخلوط کن مولینکس مدل LM32


این مخلوط کن دارای توان مصرفی 400 وات و قابلیت آسیاب و مخلوط کردن می باشد. پارچ مخلوط کن دستگاه دارای ظرفیت 1.5 لیتر برای تهیه مخلوط هایی با ظرفیت تقریبا 4 لیوان و خانواده های کم جمعیت مناسب است و بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد. دستگاه قدرتمندی است که جهت مصارف خانگی و انجام امور روزانه همانند مخلوط کردن سوپ و یا تهیه انواع اسموتی، شیر موز و ... طراحی و تولید شده. این دستگاه به صورت دو کاره عرضه گردیده و کاربران را از خرید محصولات به صورت جداگانه بی نیاز می کند. با توان مصرفی 400 وات و دو سرعته طراحی شده و در صورت نیاز به قدرت موتور بیشتر و یا مخلوط کردن مواد سفت، می توان از قابلیت پالس نیز بهره برد که مانع فشار بیش از حد به موتور می گردد و از طرفی به طول عمر دستگاه نیز می افزاید. بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و چنس پارچ آن از جنس طلق نسوز می باشد و می توان بدون نگرانی از آسیب دیدن پارچ، برای مواد غذایی سرد و یا گرم از آن استفاده کرد و همچنین به راحتی قابل شستشو خواهد بود.

این دستگاه علاوه بر مخلوط کن، از دو آسیاب با رنگ بدنه سبز و مشکی نیز بهره مند گردیده که از آسیاب سبز رنگ می توان برای خرد کردن حجم کم پیاز، سیر و ... استفاده کرد و دیگری برای پودر کردن موادی همچون دارچین و ... کاربرد دارد.

سایر مشخصات :

دارای تیغه قابل جدا شدنی 4 پره
دارای خردکن با ظرفیت 400 میلی لیتر
دارای دو عدد آسیاب برای مواد نرم و سخت

راه های ارتباطی با ما :

صفحه فروشگاه:
http://www.companychro.ir

کانال تلگرام:
https://t.me/companychro

تماس با ما:
https://wa.me/989182122888

صفحه اینستاگرام:
http://Instagram.com/companychro_m



برچسب ها: مخلوط کن مولینکس lm 32 , مخلوط کن مولینکس , مخلوط کن مولینکس 400 وات , آسیاب و مخلوط کن مولینکس , آسیاب و مخلوط کن ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط