صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرد کن مولینکس مدل AT71

مشخصات اصلی


توان400 وات
عملکرد توربودارد
جنس بدنهپلاستیک
وزن (کیلوگرم)1
تیغه2 پره
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
سیستم قفل ایمنیدارد
ظرفیت0.5 لیتر
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
قیمت: 740000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مولینکس تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی برقی در سراسر جهان است که به خاطر کیفیت بالای ساخت و عملکرد محصولاتش، به‌خوبی شناخته شده و طرفداران و مشتریان زیادی دارد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خردکن مولینکس at711

خردکن «مولینکس» مدل «AT711» دستگاهی کوچک و کارآمد است که کارایی بالا و ساده‌ای دارد. این دستگاه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. یکی ظرف آن از جنس پلاستیک مقاوم و شفاف و دیگری موتور دستگاه که مانند یک درپوش روی ظرف قرار می‌گیرد. این خرد کن دارای توان مصرفی 400 وات است و در عین حال که تک کاره است اما بسیار مفید و کاربردی می باشد. این دستگاه قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، سبزیجات و مواد غذایی خشک مانند گردو را دارد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک و تیغه های دو پره از جنس استیل ضد زنگ بسیار مقاوم و تیز می باشد. این خرد دارای قابلیت توربو نیز می باشد.
ظرفیت ظرف خرد کن 0.5 لیتر است و به همراه تیغه ها قابلیت جدا شدن و شستشو دارد. نحوه کار کردن با دستگاه بسیار راحت است و شما می توانید تنها با فشار دادن درب دستگاه به سمت پایین موتور دستگاه را فعال کنید و مواد غذایی خود را خرد کنید.

مشخصات کلی خردکن برقی مولینکس مدل at711
برند: مولینکس
ابعاد: قطر 13 و ارتفاع 26 سانتی متر
وزن: 1.1 کیلوگرم
ساخت: فرانسه
جنس بدنه: پلاستیک
برق مصرفی: 240-220 ولت
تعداد تنظیمات سرعت: 2 عدد
توان: 400 وات
جنس ظرف خردکن: پلاستیک
جنس تیغه: فلزی
قابلیت شست و شوی لوازم در ماشین ظرف شویی
طول سیم: 1 متر



برچسب ها: خرد کن مولینکس , قیمت خرد کن مولینکس , خرد کن مولینکس 400 وات , خردکن مولینکس مدل at711 , Moulinex AT711 Chopper , خردکن مولينکس مدل at711 , خردکن برقی , خردکن بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط