صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خردکن مولینکس مدل dpa141

مشخصات اصلی


توان1000 وات
جنس بدنهپلاستیک
جنس ظرف خرد کنپلاستیک
جنس تیغهفلزی
نحوه عملکردفشاری
طول سیم1 متر
وزن (کیلوگرم)2
قیمت: 1100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت Moulinex یک شرکت بزرگ فرانسوی است که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلفی ازجمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


خردکن‌‌های برقی دستگاه‌هایی جمع و جور، سبک وزن و دستیاری خوب در آشپزخانه هستند که با راحت تر نمودن پروسه خردکردن مواد غذایی موردنیاز در تهیه سریع غذا کارایی دارند. خردکن مولینکس مدل dpa141 مجهز به موتور قدرتمند 1000 وات می باشد که با سیستم 1-2-3 به آسانی شروع به کار می کند. ظرفیت ظرف خردکن 330 گرم می باشد که می توان از آن برای خرد کردن پیاز، سیر، گوشت، گردو، پنیر و سبزیجات استفاده نمود. این دستگاه دارای پایه های ضد لرزش می باشد که در حین کار کردن خردکن از لرزش آن جلوگیری می کند.

از ریختن مواد مایع به داخل ظرف خرد کن جلوگیری نمائید. برای استفاده از خردکن ابتدا تیغه را در داخل محفظه و بر روی محور موتور قرار داده و آن را در جهت خلاف عقربه های ساعت بپیچانید تا خوب جا افتاده و قفل شوند.توجه داشته باشید که تیغه ها بسیار تیز و برنده می باشند. مواد غذایی را پیش از ریختن در درون محفظه خردکن قطعه قطعه کنید. حالا می توانید دستگاه را به برق بزنید. با اعمال فشار بر روی سرپوش می توانید دستگاه را به کار اندازید.



برچسب ها: خردکن مولینکس مدل dpa141 , قیمت خردکن مولینکس مدل dpa141 , خردکن مولینکس 123 , خردکن مولینکس 1000 وات , خرد کن مولینکس dpa ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط