2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
توستر مولینکس مدل lt 3

مشخصات اصلی


توان850 وات
جنس بدنهاستیل
تعداد شیار نان2 عدد
وزن1.5 کیلوگرم
قابلیت های پختوست، گرم کردن دوباره و یخ زدایی
محفظه سیمدارد
دکمه لغو عملکرددارد
قیمت: 570000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

توستر وسیله ای کوچک برای مصارف خانگی است که امروزه برای گرم کردن انواع نان های تست بسیار رواج یافته است. توسط توستر نان مولینکس میتوانید نان های موجود در یخچال را به صورت تازه و برشته میل کرده و از اصراف نان تا حد زیادی جلوگیری نمایید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


توستر مولینکس مدل lt 340


توان مصرفی این توستر نان 850 وات است و دارای 2 عدد درگاه قرار گیری نان می باشد. این میزان برای خانواده های کم جمعیت بسیار کاربردی و مناسب می باشد. جنس بدنه توستر از استیل می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری توستر تمیز کردن آن را نیز راحت کرده است. پنل توستر مولینکس شامل یک ولوم چرخشی جهت تنظیم میزان حرارت برشته نمودن نان است که دارای 7 درجه میباشد . از درجه های 1 و 2 برای گرم نمودن نان ، 3 تا 6 برای برشته کردن نان و 7 برای قهوه ای نمودن نان استفاده می نمایند. مکانیسم تست در این مدل به راحتی و تنها با گذاشتن نان در جایگاه و پایین کشیدن دسته ای که بر روی توستر قرار گرفته، قابل انجام خواهد بود . بطوریکه بعد از برشتگی دستگیره نیز به حالت اتوماتیک به حالت اولیه خود بر میگردد.

از دیگر ویژگی های این توستر می توان به عملکرد یخ زدایی، گرم کردن مجدد، سیستم خاموش شدن خودکار، سیستم بالا بردن نان و سینی جمع آوری خرده نان اشاره کرد.

مزایا :
  • دارای مکانیزم بالابر نان
  • دارای سیستم برشته کردن
  • دارای قابلیت خاموشی خودکار
  • دارای سیستم گرم کردن مجدد
  • دارای سیستم قطع کارکرد (ایمنی)
  • دارای میزان تنظیم تست شدن نان ( 1-7)
  • دارا ی سینی جمع آوری خرده نان متحرک
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



برچسب ها: توستر مولینکس مدل lt 3 , توستر مولینکس , توستر مولینکس مدل lt 340 , توستر مولینکس قیمت , moulinex lt3 toaster , توستر نان ارزان قیمت , توستر نان مولینکس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط