صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
توستر مولینکس lt 1601

مشخصات اصلی


توان850 وات
قابلیت قطع خودکاردارد
قابلیت تنظیم حرارتدارد
قابلیت یخ زداییدارد
ابعادطول 25 و عرض 14 و ارتفاع 18 سانتیمتر
تعداد درگاه قرارگیری نان2 عدد
جنس بدنهپلاستیک
قیمت: 460000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

توستر وسیله ای کوچک برای مصارف خانگی است که امروزه برای گرم کردن انواع نان های تست بسیار رواج یافته است. از اين دستگاه می توان به منظور برشته کردن ملايم نان استفاده کنيم، تا نان کمی تيره تر، تردتر و برشته تر گردد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


توستر مولینکس lt 1601

توستر مدل «LT160111» محصولی ساده و باکیفیت از شرکت معتبر «مولینکس» است. این دستگاه با بدنه‌ی سفید و ترکیب آن با دکمه‌ها و اهرم قرمزرنگ، زیبایی خاصی به آشپزخانه می‌بخشد. توان مصرفی 850 وات وسیله ای کاربردی و کم حجم برای مصارف خانگی بوده که امکان گرم و برشته کردن انواع نان توست را برای شما فراهم می آورد. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری، تمیز کردن آن را نیز آسان نموده است. این دستگاه دارای ولوم چرخشی تنظیم برشتگی با درجه حرارت دلخواه شما را داشته و قابلیت قرار دادن 2 برش نان را دارد.

این محصول دو شکاف برای قرارگیری نان دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است، کافی است نان‌ها را در توستر قرار دهید، دستگیره را پایین بکشید و زمان را تعیین کنید؛ پس از اتمام زمان لازم، نان‌ها بالا آمده و آماده‌ی مصرف هستند. دارای سینی جمع‌آوری خرده‌نان هم دارد تا چنانچه خرده‌های نان وارد دستگاه شدند، امکان بیرون‌ آوردن آن‌ها میسر باشد. این امر کمک می‌کند در استفاده‌های بعدی این خرده‌های نان نسوزند و دود نکنند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.


برچسب ها: توستر مولینکس lt 1601 , توستر نان مولینکس , قیمت توستر نان مولینکس , توستر مولینکس 1601 , توستر مولینکس قیمت , moulinex lt160111 toaster , بازرگانی چرو , چرو بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط