2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آب مرکبات گیری مولینکس مدل pc603d27

مشخصات اصلی


جنس بدنه فلز و پلاستیک
جنس صافیپلاستیک
توان100 وات
نحوه عملکرداهرم فشاری
محفظه جمع آوری سیمدارد
سیستم ضدچکهدارد
پایه ضد لغزشدارد
تعداد سری آب مرکبات گیر2 عدد
قیمت: 920000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مولینیکس یکی از معروفترين و معتبرترين کمپانی‌های توليدكننده لوازم خانگي الکترونیکی بين المللي است كه در سال 1932 در فرانسه تاسیس شده و در کمتر از یک قرن توانسته با شعار " زندگی آسان می‌شود" از برندهای مقتدر در بازار گردد، دست به تولید لوازم مدرن زده است، محصولات تولیدی این شرکت به دلیل خلاقیت و کاربرد راحت و ... طرفداران بسیاری دارد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آب مرکبات گیری مولینکس مدل pc603d27 یکی از محصولات کوچک و کاربردی این شرکت است که با عملکرد برقی خود در مدت زمانی کوتاه عصاره‌ی انواع مرکبات را می‌گیرد. برای کار با این دستگاه کافی است میوه را به دو نیم تقسیم کنید و روی قسمت آب مرکبات‌گیر فشارش دهید. با این کار موتور 100 وات دستگاه با قدرت و به صورت خودکار شروع به کار می‌کند و نیازی به فشردن دکمه یا روشن کردن دستگاه نیست.

سری آب مرکبات‌گیر با چرخش دوطرفه، زمان لازم برای استخراج عصاره‌ی میوه را بسیار کوتاه کرده است. دارای دو سری با اندازه‌های کوچک و بزرگ است که امکان گرفتن آب مرکبات کوچک و بزرگ را به کاربر می‌دهد و وجود درپوش ضدغبار نیز راحتی استفاده از دستگاه را افزایش داده است؛ همچنین پایه‌های این دستگاه ضدلغزش هستند و از حرکت آن در حین کار جلوگیری می‌کنند.

سایر مشخصات :
  • ابعاد: 26 × 16 سانتی‌متر
  • وزن: 2.24 کیلوگرم
  • مخزن آبمیوه: ندارد
  • چرخش دو طرفه: دارد
  • قابلیت آبگیری مرکبات با سایز کوچک: دارد
  • تنظیم مقدار پالپ: ندارد
  • درپوش ضد گرد و غبار: دارد
  • محفظه نگهداری اقلام همراه: ندارد
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



برچسب ها: آب مرکبات گیری مولینکس مدل pc603d27 , آب مرکبات گیری مولینکس , آب مرکبات گیر مولینکس قیمت , قیمت اب پرتقال گیر مولینکس , آب پرتقال گیر مولینکس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط