صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آون توستر لومکس مدل lot-4520

مشخصات اصلی


ظرفیت 50 لیتر
قابلیت تنظیم حرارتدارد
چراغ داخلیدارد
توان2000 وات
کانوکشندارد
تایمردارد
جوجه گرداندارد
قیمت: 1050000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

این روزها آون‌توستر به یکی از اقلام پرطرفدار در آشپزخانه‌ تبدیل شده است که استفاده از آن می‌تواند کار پخت و گرم‌کردن غذا را برای شما آسان و سریع کند. لومکس چند سالی است که در عرصه تولید لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ فعال است و طرفداران زیادی برای محصولات متنوع خود دارد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آون توستر لومکس مدل lot-4520 یکی از محصولات کاربردی برند لومکس است. این دستگاه دارای ظرفیت زیادی است و گنجایش 50 لیتر را در اختیار کاربر می‌گذارد؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید غذاهای حجیم را در آن جای دهید. یک لامپ درون محفظه‌ی داخلی این آون‌توستر قرار دارد و به کاربر اجازه می‌دهد در حین پخت، بر روند کار دستگاه نظارت داشته باشد؛ همچنین این مدل از قابلیت پخت کیک نیز بهره می‌برد. یک لامپ کوچک قرمز رنگ در کناره‌ی بدنه دستگاه قرار دارد که روشن یا خاموش بودن آن را به شما اطلاع می‌دهد؛ همچنین یک سینی و شلف و سیخ مخصوص عملکرد جوجه‌گردان نیز به همراه این مدل به کاربر ارائه می‌شود. آون‌توستر LOT-4520 مجهز به سیستم کانوکشن است.

کاربرد کانوکشن

داشتن کانوکشن در آون‌توستر با پخش گرما به صورت یکنواخت در محفظه‌ی داخلی آون‌توستر و در اطراف غذا این مزیت را دارد که ضمن پخت سریع‌تر غذا، قسمت خارجی آن پخته می‌شود و قسمت داخلی آبدار و خوش‌طعم باقی می‌ماند.


راه های ارتباطی با ما :

صفحه فروشگاه:
http://www.companychro.ir

کانال تلگرام:
https://t.me/companychro

تماس با ما:
https://wa.me/989182122888

صفحه اینستاگرام:
http://Instagram.com/companychro_m



برچسب ها: آون توستر لومکس مدل lot-4520 , آون توستر لومکس , توستر لومکس , lumax lot-4520 oven toaster , اون توستر لومکس , قیمت توستر لومکس , اون توستر ارزان , آون توستر بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط