صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آبسردکن گاسونیک مدل 537

مشخصات اصلی


شرکت سازندهگوسونیک
نوع دستگاهایستاده
جنس بدنهفلزی
ظرفیت مخزن آب سرد2 لیتر در ساعت
ظرفیت مخزن آب گرم5 لیتر در ساعت
نوع آبریزدکمه ای
نوع تغذیه آب قمقمه ای
قفل کودکدارد
قیمت: 1390000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

گوسونیک شرکت ترکیه ای معروف و شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی است که بسیاری از محصولات خود را با مشارکت کشور چین عرضه می نماید و با تولید محصولات متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته جایگاه خوبی را در میان برندهای مطرح جهانی بدست آورد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آبسردکن گاسونیک مدل 537 دستگاهی بسیار کاربردی جهت تامین آب گرم و سرد مورد نیاز شما میباشد. توان خنک کنندگی این دستگاه 88 وات و از نوع مبرد R134a ، 29 گرمی میباشد که قابلیت حاضر نمودن 2 لیتر آب سرد در ساعت را دارد. قابلیت تولید آب گرم دستگاه در هر ساعت حدود 5 لیتر با دمای بالاتر از 90 درجه سانتی گراد بوده و توان مصرفی آن جهت آماده کردن آب گرم 550 وات می باشد.
در قسمت بالای پنل دارای 2 کلید فشاری برای آب سرد و گرم میباشد . روی پنل آبسرد کن چراغ هایی تعبیه شده که شما را از وضعیت روشن بودن دستگاه و آماده بودن آب سرد و گرم مطلع میسازد. در قسمت پشت بدنه دو کلید مجزا برای فعال کردن قسمت سرد کننده یا گرم کننده دستگاه وجود دارد. توصیه می شود بخش آب گرم را فقط در زمان استفاده روشن کنید و بهتر است از روشن نگه داشتن قسمت آب گرم به صورت پیوسته پرهیز نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

برچسب ها: آبسردکن گاسونیک مدل 537 , آبسردکن گوسونیک , آبسردکن گوسونیک 537 , برند گوسونیک , گوسونیک , چرو , لوازم خانگی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط