2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آبسردکن یخجال دار 573 گاسونیک

مشخصات اصلی


وزن10 کیلوگرم
توان آب سرد550 وات
توان آب گرم110 وات
خروجی آب گرمدارد
خروجی آب سرددارد
یخچالدارد
قیمت: 1795000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

گوسونیک شرکت ترکیه ای معروف و شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی است که بسیاری از محصولات خود را با مشارکت کشور چین عرضه می نماید و با تولید محصولات متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته جایگاه خوبی را در میان برندهای مطرح جهانی بدست آورد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آبسردکن یخجال دار 573 گاسونیک با طراحی درب دار مناسب برای استفاده در منازل، ادارات، فروشگاه ها و مدارس می باشد. به کمک این دستگاه همواره آب سرد یا گرم موردنیازتان آماده خواهد بود. مخزن آبسردکن به صورت قمقمه ای بوده و پس از آماده شدن آب سرد یا گرم تنها کافیست کلید آب سرد یا گرم را فشرده تا آب درون لیوان بریزد. سینی چکه واقع زیر شیر خروجی آب، از ریخته شدن آب روی کف زمین جلوگیری می کند و به راحتی قابل جداسازی و خالی کردن می باشد. در قسمت پایین دستگاه محفظه یخچال طراحی شده که دمای آن بین 5 تا 15 درجه سانتیگراد بوده و می توان از آن جهت قرار دادن انواع نوشیدنی ها، ساندویچ سرد و... استفاده نمود. در قسمت پشت دستگاه دو کلید فشاری برای روشن کردن آب سرد کن و آب گرم کن تعبیه شده که توصیه می شود بخش آب گرم را فقط در زمان نیاز روشن کنید و به صورت پیوسته روشن نباشد.




برچسب ها: آبسردکن گوسونیک یخچال دار , آبسردکن یخجال دار , آبسردکن گاسونیک 573 , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط