2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو میدیا مدل MW-F 2824 EFP

مشخصات اصلی


برندمیدیا
توان مایکروویو900 وات
توان گریل1150 وات
وزن14.5 کیلوگرم
جنس بدنهفلزی
پخت ترکیبیدارد
قابلیت تنظیم حرارتدارد
قابلیت یخ زداییدارد
تعداد برنامه های پخت8 برنامه خودکار
قفل کودکدارد
دکمه لغو عملکرددارد
قیمت: 2320000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت میدیا در سال ۱۹۶۷ تاسیس و پس از قریب به ۵۰ سال رشد روز افزون، در ماه جولای سال ۲۰۱۶، به لیست بین‌المللی ۵۰۰ شرکت برتر دنیا (Fortune 500) وارد شد. میدیا یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی کشور چین است. طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید می‌کند. میدیا بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی بزرگ دنیا و برند اول جهان در محصولات تهویه مطبوع، کولر آبی پرتابل، کتری و پلوپز است.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مایکروفر 28 لیتری Midea مدل MW-F282 EFPW مجهز به سه قابلیت مایکروویو، گریل و پخت ترکیبی می باشد. از طریق صفحه نمایش واقع بر روی بدنه می توان اطلاعات مربوط به تنظیمات پخت را مشاهده نمود. از قابلیت مایکروویو مدیا می توان برای پخت غذاهایی مانند سبزیجات تازه و منجمد، برنج، ماکارونی، حبوبات، ماهی و گوشت و غیره استفاده نمود. در حالت مایکروویو هرگز نباید از ظروف فلزی و ظروف چینی که دارای حاشیه طلاکوب می باشند جهت قرار دادن داخل محفظه دستگاه استفاده نمود. این دستگاه مجهز به گریل می باشد که با استفاده از این قابلیت می توان غذاهایی مانند گوشت، ماهی و مرغ را کباب کرد.
این دستگاه مجهز به تایمر دیجیتالی است که با تنظیم آن می توان مدت زمان پخت را تعیین نمود تا پس از پاپان پخت دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش گردد. هم چنین با استفاده از تایمر می توان زمان پخت دستگاه را از پیش تنظیم نمود تا در ساعت تنظیم شده دستگاه به صورت خودکار شروع به کار نماید.


راه های ارتباطی با ما :

صفحه فروشگاه:
http://www.companychro.ir

کانال تلگرام:
https://t.me/companychro

صفحه اینستاگرام:
http://Instagram.com/companychro_m



برچسب ها: مایکروویو میدیا مدل MW-F282 EFPW , مایکروویو میدیا , قیمت مایکروویو میدیا , قیمت مایکروفر مدیا 28 لیتری , مشخصات ماکروویو مدیا , مایکروفر میدیا ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط