صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی دوو مدل DV188

مشخصات اصلی


نوع جارو برقیکیسه دار
توان1800 وات
وزن (کیلوگرم)5
نشانگر پر بودن مخزندارد
لوله تلسکوپیدارد
سیم جمع کن خودکاردارد
طول کابل4 متر
گنجایش مخزن جارو برقی3 لیتر
قیمت: 1635000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

جاروبرقی دوو مدل DV188BS/R یک جاروبرقی زیبا و کارآمد است و در میان محصولات پرطرفدار قرار دارد. قدرت مکش بالا در کنار کاربری آسان این دستگاه را به مدلی جذاب برای کاربران تبدیل کرده است. همچنین، کابل برق 4 متری در کنار لوله تلسکوپی باعث می شود به راحتی بتوانید تا شعاع 8 متر را جارو کنید.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروبرقی دوو مدل DV188

این جاروبرقی به موتوری پرقدرت با توان 1800 وات مجهز شده و برای پوشش دادن سلایق گوناگون در دو رنگ نقره‌ای و قرمز به بازار عرضه‌ شده است.فیلتر 7 مرحله‌ای استفاده‌شده برای این محصول از نوع HEPA است که به‌خودی‌خود باعث جلوگیری از ایجاد حساسیت‌های ناشی از گردوغبار هوا در انسان می‌شود. این فیلتر قابل‌شست‌وشو است و تا 99.95 درصد گردوخاک کوچک‌تر از 0.3 میکرون را در خود نگه‌ می‌دارد.

از دیگر ویژگی های این جاروبرقی نقره ای رنگ میتوان به نشانگر پر بودن مخزن دستگاه نیز اشاره کرد که روی بدنه جارو تعبیه شده است این نشانگر شما را از حجم باقیمانده کیسه جاروبرقی مطلع می سازد تا در اثر پر شدن پاکت جاروبرقی، با تعویض یا تخلیه کیسه باعث بهبود عملکرد جاروبرقی شوید. در ضمن مخزن جاروبرقی به گونه ای طراحی شده تا دسترسی بسیار آسانی به کیسه جاروبرقی داشته باشید.
طول سیم این محصول 4 متر است و با توجه به قابلیت تلسکوپی بودن لوله، می‌توان شعاع کارکرد تقریباً 8 متری را برایش در نظر گرفت. یک دستگیره نیز برای حمل راحت جارو برقی بر روی بدنه تعبیه شده است. تنظیم قدرت مکش جارو به وسیله یک دکمه کشویی انجام می‌گیرد. شما می‌توانید به وسیله این دکمه که بر روی بدنه قرار دارد، قدرت توان مکش را تنظیم نمایید.

اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید با مراجعه به لینک زیر قیمت جاروبرقی دوو و سایر برندها را نیز مشاهده کنید.



برچسب ها: جاروبرقی دوو مدل DV188 , جاروبرقی دوو , قیمت جاروبرقی دوو 1800 , جاروبرقی دوو قیمت , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط