2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قهوه ساز بکو مدل bkk2300w

مشخصات اصلی


جنس بدنهپلاستیک
وزن 850 گرم
ابعاد 29 × 24 × 16 سانتی‌متر
توان670 وات
نوع قهوه سازاتوماتیک
سیستم قطع خودکاردارد
قیمت: 750000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

قهوه ساز بکو مدل BKK2300W که در نوع قهوه ساز های اتوماتیک دسته بندی میشود یکی از با کیفیت ترین قهوه جوش های موجود در بازار میباشد. این دستگاه با توان ۶۷۰ وات و گنجایش ۱ لیتر در عین سادگی از کیفیت بالا و ظاهری شیک برخوردار است. امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه ی این مدل قهوه ساز بکو دلیل پرفروشی آن میباشد. از جمله امکانات این دستگاه میتوان به سیستم ضد چکه، فیلتر دائمی، صفحه گرم نگه دارنده و سیستم خاموش شونده خودکار آن اشاره کرد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها به حساب می آید.این نوشیدنی در انواع مختلف دم می شود و دم کردن یک قهوه خوش طعم و عطر نیازمند یک دستگاه با کیفیت و عالی است. قهوه ساز BKK 2300 W بکو، با توان 670 وات یکي از بهترين قهوه ساز هاي موجود در بازار است که کار با آن بسيار ساده مي باشد. اين محصول قابليت آماده سازي تا 3 فنجان قهوه را بدون نياز به همزن دارد. این محصول مجهز به زنگ هشدار می باشد که شما را از پایان کار با خبر می سازد. یکی دیگر از خصوصیات و مزایای قهوه ساز بکو مدل BKK 2300 W این است که شما میتوانید با دکمه ی تنظیم میزان آب ، میزان غلظت قهوه تان را تعیین کنید که چقدر غلیظ و یا رقیق و یا حد واسط این دو باشد .کف لیوان این محصول فلزی است و محصول بدون پمپ میباشد . فیلترندارد و دارای نور لیزری برای تهیه ی میزان غلظت قهوه میباشد.



برچسب ها: قهوه ساز بکو مدل bkk2300w , قهوه ساز بکو , قهوه ساز بکو قیمت , قيمت قهوه ساز بكو , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط