2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی بوش 1800 وات مدل 8PRO5

مشخصات اصلی


نوع جارو برقیکیسه دار
وزن7.8 کیلوگرم
قدرت موتور1800 وات
طول سیم13 متر
میزان صدا74 دسی بل
گنجایش مخزن جارو برقی5 لیتر
تعداد پارویی1 عدد
تعداد سری2 عدد
تعداد چرخ3 عدد
قیمت: 6200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروبرقی بوش مدل bosch bgl8pro5ir


جاروبرقی 8pro5 بوش جزء جاروبرقی‌های سری8 و pro بوده که ابزار ارائه شده به همراه این جاروبرقی شامل چهارعدد کیسه، ابزار نظافت مبل، ابزار نظافت موکت و یک گردگیر طول که برای مکان‌های که پارویی جاروبرقی قادر به نظافت آن نیست مورد استفاده قرار میگیرد. علاوء بر آن این محصول دارای پارویی پارکت نیز می‌باشد و شما را قادر می‌سازد بتواند نظافت سرامیک و پارکت را با این جاروبرقی انجام دهد. این محصول به همراه خود یک کیف نگهدارنده ابزار دارد که می‌توانید تمامی ابزار را در آن جاسازی کنید و از پخش شدن آن‌ها جلوگیری کنید. این جاروبرقی مجهز به 7.5 متر سیم می‌باشد. به این معنی که در هرقسمتی از منزل جاروبرقی را روشن کنید امکان نظافت تا شعاع 15 متری اطراف را به شما خواهد داد.


قسمت جلو جاروبرقی دارای شبکه توری می‌باشد که محل خروج هوا از جاروبرقی است. زیر این شبکه توری فیلتر هپا تعبیه شده تا از خروج گردوغبار تولید شده از جاروبرقی جلوگیری کند. روی این جاروبرقی 2 حفره برای نگهداری پارو و لوله تلسکوبی ایجاد شده است. جعبه نگهدارنده ابزار که به همراه این محصول ارائه شده است دارای 4 عدد کیسه،یک عدد پارویی برای موکت و پارویی که برای نظافت مبل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.



برچسب ها: قیمت جاروبرقی بوش 8pro5 , جارو برقی بوش قیمت , جارو برقی بوش المان , جارو برقی بوش بانه , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط