صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی بوش مدل bgl 72294

مشخصات اصلی


نوع جارو برقیکیسه دار
ساختآلمان
وزن 9.8 کیلوگرم
توان2200 وات
گنجایش مخزن جارو برقی5 لیتر
طول سیم12 متر
تعداد چرخ3 عدد
نشانگر پر بودن مخزندارد
قیمت: 5500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروبرقی بوش مدل 72294 یکی از محبوب‌ترین جاروهای عرضه‌شده به بازار است. این جارو از انواع کیسه‌ای است و ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد. پارویی این دستگاه طراحی ویژه‌ای دارد و روی زمین به‌خوبی حرکت کرده و آشغال را به درون خود می‌کشد. سری‌های مختلف برای کارهای مختلف مانند جارو کردن مبل و پرده و گوشه‌ها نیز وجود دارد. خرطومی دستگاه باکیفیت است و علاوه بر انعطاف زیادی که دارد، مقاومت بالایی هم داشته و به‌راحتی له نشده و تغییر شکل نمی‌دهد. دسته جارو ارگونومیک طراحی‌شده تا استفاده از آن راحت باشد. فیلتر بهداشتی نیز مانع از خروج گردوخاک از جارو می‌شود.


این محصول به لطف موتور قوی و پیشرفته HiSpin با تیغه های آیرودینامیکی و جریان هوای کالیبره شده می تواند بهترین مکش گردوغبار با پایین ترین مصرف انرژی را ایجاد می کند اما در مقابل این قدرت مکش صدای بسیار پایینی دارد به طوری که این موتور در بالاترین سطح مکش تنها 74 دسی بل صدا تولید می کند پس شما یک مدل قدرتمند با صدای کم خواهید داشت.


از خصوصیات بارز جاروبرقی بوش مدل BGL72294 می توان به موتور بسیار پرقدرت 2200 وات قدرت مکش بالایی را در اختیار شما قرار می دهد، این مدل دارای سیم با شعاع عملکرد 15 متری، کیسه 5 لیتری، لوازم جانبی برای نظافت پارکت و چوب، فیلتر جمع آوری گرد و خاک و ده ها قابلیت دیگر نام برد که سبب شده است این محصول در برابر سایر رقبا با بهترین قیمت و کیفیت می تواند انتخابی مطمئن برای شما باشد، با توجه به فناوری های پیشرفته دیگر در این جاروبرقی بوش از جمله مصرف کم انرژی، توان بالا، تکنولوژی های خاص آن را به یکی از بهترین مدل های شرکت بوش تبدیل کرده است.



برچسب ها: جاروبرقی بوش مدل 72294 , جاروبرقی بوش , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط