2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چرخ خیاطی کاچیران مدل Jasimne392

مشخصات اصلی


جنس بدنه خارجیآلومینیوم
وزن7.7 کیلوگرم
دور موتور850 دور در دقیقه
تنوع دوخت حاشیه23 عدد
قابلیت دوختزیگزاگ , دکمه و جا دکمه
قیمت: 2290000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کاچیران یک برند ایرانی و یک تولیدکننده چرخ خیاطی در ایران است. کارخانجات چرخ خیاطی ایران– کاچیران در سال ۱۳۵۹ با هدف تولید چرخ خیاطی و گلدوزی برقی خانگی و صادرات آن به سراسر جهان از سوی بخش خصوصی تاسیس شد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چرخ خیاطی کاچیران مدل Jasimne392 یکی از تولیدات جدید و از محصولات خانواده یاسمین شرکت کاچیران است. این چرخ خیاطی از چندین طرح دوخت متنوع پشتیبانی نموده و این امکان را فراهم می‌سازد تا کاربر دوخت‌های متنوعی را نظیر دوخت زیگزاگ، جادکمه، دوخت دکمه، رفوی پارچه، حاشیه دوزی و ... را از طریق این دستگاه انجام دهد. برخورداری از سیستم نخ‌بر، پدال الکترونیکی، ماسوره پیچی و درب اصلی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 392 همچنین دارای یک بازوی آزاد است و کاربر به آسانی می‌تواند به دوخت و دوز سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه کوچک و ظریف نظیر البسه کودک بپردازد. قابلیت دوخت استرچ این دستگاه نیز کمک می‌کند تا کاربر به هنگام دوخت پارچه‌های کشی یا کشباف، نتیجه‌ای کاملاً با کیفیت را تجربه نماید. یکی دیگر از مشخصات قابل توجه این دستگاه، برخورداری از اهرم آزادکننده شانه کار پیش بر است که با این قابلیت می‌توان به هنگام دوخت رفو پارچه را به سادگی با دست حرکت داد.



برچسب ها: قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 392 , چرخ خیاطی کاچیران مدل 392 , چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط