2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اتو بخار دستی تفال

مشخصات اصلی


نام محصولاتو بخار
مدلFV4920
برندTefal
ساختفرانسه
جنس آلیاژ کفسرامیک با تکنولوژی DURILLIUM
توان2400 وان
قیمت: 600000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

توان 2400 وات امکان آماده به کار شدن سریع را به شما می دهد و می تواند قدرت بخار دائمی 40 گرم در دقیقه و لحظه ای 140 گرم در دقیقه را تولید کند. این مدل از طراحی بسیار شکیلی بهره می برد و با استانداردهای منطبق با محیط زیست ساخته شده است. می تواند انواع الیاف پلاستیکی، پشمی و کتان را اتو کند. بر روی دسته دکمه آبپاش تعبیه شده است. حجم مخزن 300 میلی لیتر و از تکنولوژی ضد رسوب برخوردار است. جنس کف از سرامیک و با تکنولوژی Durilium ساخته شده است و از تکنولوژی ضد چکه نیز بهره مند است. بسیار ایمن بوده و در صورتی که برای مدت زمانی بدون حرکت بماند به صورت خودکار خاموش می شود.

برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این مدل از اتو بخار دستی تفال دارای توان 2400 وات می باشد و در اسرع وقت آن را آماده کار می سازد و می تواند قدرت بخار دائمی 40 گرم در دقیقه و به صورت لحظه ای تا 140 گرم در دقیقه را تولید کند . این قدرت بالای توان و بخار هر نوع الیافی اعم از پشم و کتان را که دیر اتو هستند را به آسانی برای شما اتو می کشد.


حجم مخزن 300 میلی لیتر است و برای اتو کشی در حجم بالا بسیار مناسب است و از سیستم anti calc یا ضد رسوب بهره می برد و در همان ورودی آب را تصفیه می نماید و از رسوب مواد آهکی و معدنی در مجاری کف اتو و یا دیواره مخزن جلوگیری می نماید. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و مخزن از پلاستیک شفاف ساخته شده است تا بتوانید میزان و کیفیت آب را مشاهده کنید.


کف اتو از نوع سرامیک و با تکنولوژی Durilium ساخته شده است، این ویژگی سبب می شود بخار و گرما به صورت یکسان در تمام کف پخش شود و از سوختن لباس و یا چسبندگی جلوگیری می نماید. از دیگر قابلیت های این مدل از اتو سیستم anti drip یا ضد چکه می باشد، این قابلیت سبب می شود در حین اتو کشیدن بخار خروجی از کف به صورت آب بر روی لباس چکه نکند و اتوی لباس را خراب نکند.


از دیگر قابلیت های این مدل از اتو سازگاری آن با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی است، شما می توانید درجه حرارت را بر روی ECO قرار دهید تا مصرف انرژی را پایین آورد همچنین سیستم auto off در آن بکار برده شده تا در صورتی که برای مدتی اتو در حالت سکون قرار داشته باشد و حرکتی نکند به صورت خودکار خاموش شود، اهمیت این ویژگی در امنیت و مصرف بهینه انرژی است به نحوی که از سوختن لباس یا خالی شدن مخزن آب و آسیب به کف جلوگیری می کند.



برچسب ها: اتو بخار تفال , اتو تفال , قیمت اتو بخار تفال , قیمت اتو تفال , TEFAL , قیمت اتو TEFAL , قیمت اتو , اتو بخار TEFAL , شرکت بازرگانی چرو , چرو , اتو بخار گارانتی , cro commerce , compa ,

مشخصات فنی


بخار پیوسته40 گرم بر دقیقه
بخار لحظه ای140 گرم
حجم مخزن300 ml
طول سیم 2 متر
سایر ویژگیها :سیستم ضد چکه
اسپری آبپاشخاموش خودکار
سیستم رسوب زدایی10 درص کاهش انرژی
بخار عمودی

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط