2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آبمیوه گیری دهانه کوچک فیلیپس

مشخصات اصلی


نام محصولآبمیوه گیری
مدلHR1836
برندPhilips
ساختهلند
توان مصرفی500 وات
قیمت: 700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

اگر برند فیلیپس نیز روی آب میوه گیری‌های این شرکت حک نشده باشد، با آن فرم استوانه ای شکلشان به سادگی قابل شناسایی هستند. HR1836 یکی از ارزان‌ترین آب میوه گیری‌های این شرکت بوده که به موتوری 500 واتی مجهز شده. طبق اطلاعاتی که فیلیپس برای HR1836 ارائه داده به وسیله این مدل قادر خواهید بود با یک بار خالی کردن مخزن تفاله، 1.5 لیتر آب میوه تهیه کنید. بازوی قفل کننده این مدل پلاستیکی بوده که البته در این رده قیمتی امری عادی تلقی می‌شود. اما ترجیح می‌دادیم فیلیپس برای این مدل دو درجه برای تنظیم سرعت موتور در نظر می‌گرفت. از آن طرف طراحی جالب توجه و قرار دادن سیستم ضد چکه در محل خروجی آب میوه این مدل نکته خوشحال کننده ای بوده که در هر مدلی دیده نمی‌شود.

همراه با گارانتی بدنه و فنی موتور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

10 سال خدمات پس از فروش

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت

شرکت بازرگانی چرو

دارای 522 نمایندگی فعال در سراسر کشور

دارای نماد اعتماد الکترو

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آبمیوه‌گیری فیلیپس مدل HR1836 از آلومینیوم تولید شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. رنگ مشکی و استیل به کاتر رفته در ساخت این محصول ظاهری زیبا به آن بخشیده و ابعاد مناسبش کارایی آن را افزایش داده است. قسمت ورودی میوه‌ها در بخش بالایی دستگاه واقع شده است که با قطر زیادی که دارد، می‌تواند به‌آسانی قطعات بزرگ میوه را از خود عبور دهد. این ویژگی کار با دستگاه را آسان‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده است. آلومینیوم به کار رفته در ساخت این محصول قدرت جذب بالایی ندارد و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.


جنس تیغه


تیغه‌ی آب‌میوه‌گیری HR1836 مانند تیغه به کار رفته در محصولات دیگر برندها از استیل ساخته شده است تا دربرابر زنگ‌زدگی ناشی از رطوبت مقاوم باشد. این ویژگی به‌خصوص در دستگاه‌هایی مانند آب‌میوه‌گیری که تیغه تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، حائزاهمیت است. تیغه‌ی این دستگاه زنگ نمی‌زند و طعم خوب و خوشایند آب‌میوه را تغییر نمی‌دهد.


تعداد تنظیمات سرعت


آب‌میوه‌گیری فیلیپس از موتور 500 وات بهره می‌برد که می‌تواند به‌آسانی از عهده‌ی گرفتن عصاره‌ی میوه‌جات برآید. ویژگی دیگری که به بهره‌وری بیشتر دستگاه کمک می‌کند، امکان تنظیم سرعت در چند سطح است که باعث می‌شود کاربر بتواند با توجه به نیاز خود و مواد مصرفی موردنظر، بهترین سرعت را در هر بار استفاده از دستگاه انتخاب کند. متاسفانه این مدل از قابلیت تنظیم سرعت بهره نبرده و فقط در یک سرعت ثابت می‌توان از آن استفاده کرد.


ابعاد دهانه ورودی





یکی از ویژگی‌های مهمی که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید، اندازه‌ی قطر دهانه‌ی ورودی دستگاه است. آبمیوه‌گیری HR1836 با قطر دهانه‌ی 7.5 سانتی‌متری به‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.


در نتیجه


آبمیوه‌گیری که در بالا در مورد آن صحبت کردیم به محصول دیگر فیلیپس با مدل HR1863 شباهت زیادی دارد. مهم‌ترین تفاوت این دو محصول در توان مصرفی آن‌ها است که باعث تفاوت قیمت زیاد آن دو شده است. اگر قیمت محصول برایتان اهمیت دارد و در عین حال می‌خواهید محصولی باکیفیت از یک برند شناخته شده تهیه کنید، خرید HR1836 در مقایسه با مدل گران‌تر به شما پیشنهاد می‌شود.



برچسب ها: آبمیوه گیری فیلیپس , فیلیپس , آبمیوه گیری , قیمت آبمیوه گیری فیلیپس , قیمت آبمیوه گیری , آبمیوه گیری دهانه کوچک فیلیپس , آبمیوه گیری Philips , philips , Pjilips Juicer , ش ,

مشخصات فنی


اندازه دهانه آبمیوه گیریکوچک
تنظیم سرعتتک سرعته
گنجایش ظرف جمع آوری ّبمیوه0.5 لیتر
گنجایش مخزن تفاله1.5 لیتر
سایر ویژگیها :ضد چکه
فیلتر قابل شستشوفیلتر کاملا صیقلی با پوشش اکتروپولیش
داری پایه هی پلاستیکی جهت جلوگیری از لغزش دستگاه در حین کار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط