2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قهوه ساز سنکور 1000 وات SCE 3050SS Sencor

مشخصات اصلی


وزن1.6 کیلوگرم
گنجایش مخزن آب1.25 لیتر
گرم نگه‌داردارد
جنس بدنهپلاستیک فشرده
جنس قوریشیشه
توان1000 وات
فیلترکاغذی سایز ۴
قیمت: 700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این قهوه ساز با توان 1000 وات تولید شده و دارای یک مخزن آب 1.25 لیتری است که به سادگی می توانید آن را پر کنید. ناگفته نماند که ظرفیت این مخزن برای تهیه 10 تا 12 فنجان قهوه به صورت همزمان است و به سبب داشتن فیلتر دائمی قابل شستشو « Removable Washable Filter » که داخل دستگاه تعبیه شده از ورود دانه های بزرگ قهوه به داخل قوری جلوگیری خواهد کرد. وجود سیستم ضد چکه در این محصول، مناسب برای زمانی است که قوری را از روی سطح قهوه ساز بر می دارید بدون آنکه قطره ای بر روی آن بریزد.

ظرفیت مخزن آب این قهوه ساز سنکور ۱٫۲۵ لیتر است که برای سرو ۱۲ فنجان قهوه در هر بار استفاده کافی می باشد. کافیست که مخزن آب را به میزان لازم پر نمایید. به وسیله ی نشانگر میزان آب، می توان بر حسب تعداد فنجان ها، به میزان مورد نیاز در مخزن آب ریخت. سپس پودر قهوه را در محل تعبیه شده برای آن بریزید. این دستگاه قهوه ساز سنکور، دارای فیلتر دائمی قابل شستشو می باشد و البته می توان در آن از فیلتر های کاغذی سایز ۴ نیز استفاده نمود. حال دستگاه را روشن نمایید. پس از اینکه قهوه آماده شود، داخل قوری ریخته خواهد شد. جنس قوری از شیشه می باشد و دسته آن کاملا عایق است. خود قوری روی صفحه نچسپ گرم نگه دارنده قرار می گیرد.



برچسب ها: قیمت قهوه ساز سنکور , قهوه ساز سنکور , قهوه ساز بانه , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط