2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپرسو ساز سنکور مدل SES1710BK

مشخصات اصلی


توان1140 وات
میزان فشار بخار15 بار
نوع عملکرددکمه چرخشی, دکمه فشاری
ظرفیت1.5 لیتر
جنس مخزنپلاستیک
وزن3.5 کیلوگرم
زمان سنج (Timer)دارد
قابلیت خاموشی خودکاردارد
قابلیت گرم نگه داشتندارد
قیمت: 2300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسپرسو ساز سنکور مدل اس ای اس 1710 بی کی مجهز به مخزنی 1.5 لیتری می‌باشد. در واقع این دستگاه به لطف مخزن عالی آن امکان تهیه نوشیدنی زیادی را در هر بار استفاده می‌دهد. میزان تولید بخار دستگاه اسپرسو ساز 1140 وات سنکور سری SES1710BK حدود 15 بار می‌باشد. این دستگاه دارای لوله مجزا برای شیر است و نازل 2 عددی برای خروجی اسپرسو امکان تهیه و ریختن اسپرسوی آماده شده در انواع لیوان و فنجان را براحتی فراهم کرده است. فیلتر دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و بسیار با دوام به صورت دو منظوره ساخته شده برای مقدار یک یا دو لیوان بزرگ مخصوص اسپرسو قابل اندازه گیری است.

پایه های ضد لغزش، از حرکت دستگاه به هنگام کارکرد، جلوگیری می کند. سینی ضد چکه قابل جابجایی، تمیز کردن آسان دستگاه را به ارمغان می آورد. ارتفاع بسیار زیاد برای لیوانهای بزرگ قهوه استفاده از دستگاه را راحت تر نموده است. ورودی مخزن دستگاه از اندازه مناسبی برخوردار می باشد، که نشانگر حجم آب با چراغ نشانگر سبب می شود، کاربر بتواند به راحتی آن را پر کند. بر روی صفحه نمایش، دکمه های لمسی قابل تنظیم تعبیه شده است که کارکرد دستگاه را آسانتر نموده است. این مدل قهوه ساز به شما این امکان را می دهد تا از قهوه مورد علاقه خود در خانه لذت کافی را ببرید.



برچسب ها: اسپرسو ساز سنکور , قیمت اسپرسو ساز سنکور , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط