2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اجاق القایی سرد سنکور مدل SCP3201GY

مشخصات اصلی


نوع اجاق گازالقایی
توان1800 وات
وزن (کیلوگرم)2.6
تایمردارد
قیمت: 1200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اجاق گاز القایی سنکور مدل SCP3201GY از وجود توان مصرفی 1800 وات بهره می‌برد. یک اجاق پخت و پز خانگی با استفاده از برق است که بر خلاف اجاق های برقی گذشته در ساخت آن المنت و قطعات گرمایشی بکار نرفته بلکه دستگاه از مکانیزمی جدید و منحصر به فرد برای تامین گرمای مورد نیاز جهت آشپزی و صرفه جویی در مصرف برق بهره میبرد. این اجاق فوق العاده با استفاده از تکنولوژی القایی به نام “فرو مغناطیسی” بدون اینکه صفحه خود را گرم کند با القای گرما از طریق انرژی مغناطیسی ظرفی که در آن قصد پخت و پز دارید را گرم میکند و این کار را به صورت هوشمند و با تشخیص جنس فلزِ ظرف و تولید انرژی به میزان مناسب و لازم انجام میدهد.

این محصول از ابعاد مناسب و کم حجمی بهره می برد که دست و پا گیر نمی باشد و به راحتی روی کابینت جا می گیرد. سطح صاف و یک دست اجاق گازی القایی سنکور تمیز کردن راحت و بدون دردسری را برای کاربر به امغان می آورد. با نگاه کردن به این محصول 1 منطقه برای پخت و پز مشاهده می کنید این منطقه به شکل دایره می باشد که برای قابلمه هایی با طراحی دایره شکل بسیار مناسب می باشد. اندازه منطقه پخت و پز تک قطب از قطر 167 میلی متر بهره می برد. این محصول از نمایشگر LCD بهره می برد و مجهز به پنل لمسی می باشد. پایه های ضد لغزش در این محصول از حرکات اضافی آن هنگام استفاده جلوگیری می نماید.



برچسب ها: اجاق القایی سرد سنکور مدل SCP3201GY , اجاق سرد القایی , قیمت اجاق برقی القایی , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط