2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
رنده برقی سنکور مدل SSG3500WH

مشخصات اصلی


تعداد رنده7 عدد
جنس رنده هااستیل ضد زنگ
توان150 وات
وزن1.2 kg
طول سیم1.2 متر
قیمت: 650000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

برند سنکور از سال 1970 به تولید و عرضه محصولات خانگی مشغول بوده است در حدود سال 1990 به دلیل افزایش تقاضا در اروپا به کشور چک مهاجرت می‌کند در حال حاظر بنا بر سیاست‌های این شرکت متغیر گشته تا کارخانه‌ای را در مالکیت خود نداشته باشد و فقط با خریدن دانش و فناوری و سرمایه‌گذاری و نظارت بر آن در کشورهایی هم‌چون ترکیه، کره‌جنوبی، تایوان، چک و ... نیاز بازار را با بالا ترین سطح کیفیت و رضایت تامین کند.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سالاد ساز برقی سنکور مدل اس اس جی 3500 دبلیو اچ به لطف موتور پر قدرت با توان مصرفی 150 وات در سرعت بالا به آماده سازی و سرو غذا به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید به لطف وجود کمک آشپز برقی سنکور پیچیده‌ترین سالادها را در سریع‌ترین زمان ممکن برای خانواده خود تهیه نمایید. از بخش‌های جذاب این دستگاه طریقه کار با آن می‌باشد. در واقع سنکور این برند محبوب وسایل خانگی سالاد ساز برقی خود را علیرغم کاربرد فراوان آن، با طریقه کار بسیار ساده مجهز کرده است. این دستگاه با دکمه موجود روی دسته سالاد ساز روشن شده و با کم کردن فشار دست، می‌توانید فشار دستگاه را نیز کم کنید. در ضمن نحوه عملکرد این سالاد ساز به صورت چرخشی بوده که باعث تسریع سرعت دستگاه نیز شده است.

رنده ها شمال رنده پیاز ، هویج سیب زمینی و… در سه سایز درشت ، متوسط و ریز ، دو رنده ی ورقه ای شکل دار برای سیب زمینی ، هویج و خیار ، رنده خرد کن ریز برای خرد کردن و له کردن گردو ، سیر ، پیاز و همچنین رنده ورقه ای صاف و نازک برای سیب زمینی و چیپس است.



برچسب ها: رنده برقی , سالاد ساز سنکور , رنده برقی سنکور مدل SSG3500WH , رنده برقی سنکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط