2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ کن سنکور مدل SENCOR SFR 5320WH

مشخصات اصلی


نوع دستگاهسرخ کن بدون روغن
ظرفیت6 لیتر
تعداد برنامه 10 عدد
دستگیره عایق حرارتدارد
پایه ضد لغزشدارد
قابلیت گرم نگه داشتندارد
قیمت: 2950000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخن بدون روغن SFR 6100BK می تواند جایگزینی ایده آل و سالمی به جای سرخ کن های سنتی باشد. سبد بزرگ این محصول از ظرفیت 6 لیتری بهره می برد که به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید. صفحه نمایش LED با عملکرد لمسی از ویژگی های خوب سرخ کن سنکور به شمار می آید. 10 برنامه از پیش تعیین شده عملرکرد ایده آل و مطلوبی را برای کاربر اعمال می کند.

امروزه سرخ کردن مواد غذایی طرفداران زیادی دارد به همین دلیل چون در سرخ نمودن آن از روغن زیادی استفاده می شود می تواند به مرور سلامت انسان ها را به خطر بیندازد. اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی سرخ کن های را روانه بازار کرده اند که با کمترین میزان روغن می تواند حجم زیادی از مواد غذایی را سرخ کند. با این وجود هم از غذا های سرخ شده لذت می برید هم سلامت خود را حفظ می کنید.

سرخ کن SFR 6100BK یکی از محصولات خوش طرح و شیک موجود در بازار است که می تواند نمای شیک و جذابی را برای آشپزخانه تان ایجاد کند. بدنه این محصول را رنگ های پر طرفدار مشکی و نقره ای تشکیل داده که به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه تان هماهنگ می شود.



برچسب ها: سرخ کن بدون روغن , سرخ کن بدون روغن سنکور , سرخ کن , سرخ کن سنکور , سرخ کن سنکور قیمت , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط