2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی حرفه ای 800 وات سنکور مدل SVC 9000BK

مشخصات اصلی


توان800 وات
گنجایش مخزن جارو برقی4 لیتر
وزن5.6 کیلوگرم
نوع فیلتر خروجیHEPA 13
طول سیم11 متر
سیم جمع کن خودکاردارد
قیمت: 3800000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جارو برقی مدل SVC 9000 از جارو برقی‎های کیسه‎ای شرکت سنکور می‎باشد که در رنگ مشکی و با طراحی بسیار زیبا به بازار عرضه شده است. در ساخت این جارو برقی از موتور کمپرسور قدرتمند نسل جدید با محدوده توان مصرفی ۸۰۰-۱۰۰۰ وات استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های قابل‌توجه این مدل جارو برقی شرکت سنکور می‌توان به فیلتر خروجی قدرتمند آن اشاره کرد. جاروبرقی SVC 9000 با برخورداری از فیلتر HEPA، هوای خروجی را تا بیشترین حد تصفیه می‌کند.

برای داشتن بهترین نوع جاروبرقی و یا هر نوع وسیله ای در طول روز کاربرد دارند باید به طراحی و نحوه دیزاین آن توجه کرد. با خرید جاروبرقی 800 وات سنکور که دارای بهترین نوع طراحی با بدنه ای بسیار مستحکم می باشد ؛ مدت های طولانی می توانید از آن استفاده کنید بدون آنکه در کارایی آن مشکلی ایجاد شود. این جاروبرقی کیسه دار SVC 9000BK مجهز به دکمه های کنترلی « Control buttons » بر روی بدنه بوده و از لوله تلسکوپی و نازل هایی برای مبلمان و سایر سطوح برخوردار می باشد. علاوه بر این با موتور بسیار مقرون به صرفه و پر توان در گردگیری و تمیز کاری راحت تر به شما کمک خواهد کرد. اندازه بدنه این جاروبرقی سنکور 341× 493× 244 میلی متر بوده و با وزن نسبتا کم 5.6 کیلوگرم به شما امکان می دهد از آن به راحتی در خانه استفاده کرده و جابجا کنید.

آنچه این جارو را با بیشتر جارو های دیگر متفاوت میکند تعداد زیاد نازل ها و لوازم جانبی همراه جاروبرقی است. با توجه به این نازل های متفاوت شما میتوانید به تمام قسمت های خانه دسترسی پیدا کنید و هر جایی را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید.این جاروبرقی از لوله ی تلسکوپی قابل تنظیم و کابل 11 متری برخوردار است که کار با محصول را بسیار راحت میکند و شعاع کارکرد بالایی در اختیار شما قرار میدهد.



برچسب ها: جارو برقی سنکور مدل SVC 9000BK , جارو برقی سنکور , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط