2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی سنکور مدل SVC8501Tl

مشخصات اصلی


توان موتور600 وات
توان مکش1800 وات
صدا69 دسی بل
کیسهنانو یکبارمصرف
جنس بدنهپلاستیک
طول سیم8 متر
قیمت: 3100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروبرقی سنکور مدل SVC8501Tl یکی از مدرن ترین و زیباترین مدلهای این کمپانی جاروبرقی سنکور مدل SVC8501Tl است که جزو مدلها پرفروش سنکور میباشد. جاروبرقی سنکور SVC8501Tl با طراحی خلاقانه و رنگبندی زیبا در کنار قردت بالا و امکانات حرفه ای انتخابی ایده آل برای استفاده خانگی است. بدنه جاروبرقی سنکور مدل SVC8501Tl از جنس پلاستیک فشرده درجه یک با مقاومت فوق العاده بالا در مقابل ضربه میباشد.

موتور جاروبرقی سنکور SVC8501Tl توسط یک فیوز حرارتی به صورت کامل محافظت میشود و در صورت روشن ماندن یا اتفاقات پیش بینی نشده مانع از گرم شدن بیش از حد و آسیب به موتور میشود. صدای 69 دسی بل جاروبرقی سنکور مدل SVC8501Tl را در دسته بندی جاروبرقی های سوپر سایلنت / Super Silent و بسیار کم صدا قرار میدهد. فیلتر هیپا اچ13 و کیسه 4 لیتری نانو در کنار تصفیه هوا مانع از انتشار هرگونه خاک و میکروب در هوا شده و انتخابی 100% مطمئن برای افراد دارای واکنش های آلرژیک (حساسیت) میباشد.


برچسب ها: جاروبرقی سنکور , جارو برقی سنکور مدل svc 8501ti , قیمت جارو برقی سنکور , جارو برقی , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط