2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جارو برقی سنکور مدل SVC 3001 ORCA

مشخصات اصلی


قدرت موتور250 وات
توان مکش1400 وات
وزن8 کیلو گرم
میزان صدا77 دسی بل
تعداد سری ها5 عدد
تعداد چرخ4 عدد
قیمت: 2950000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروبرقی سنکور مدل SVC 3001 با قدرت موتور 1400 وات تولید شده است و با این مقدار مصرف برق قدرت مکش 250 وات را در اختیار شما قرار میدهد. این جارو از نوع سطلی می باشد و یکی از مزیتهای این جاروی آب و خاک ظرفیت زیاد سطل آن به حجم 30 لیتر می باشد به این صورت که دیگر نگران خالی کردن مکرر مخزن نمی باشید.SVC 3001 دارای پاکتی به ظرفیت 7.5 لیتر به منظور جمع کردن مواد خشک و گردو غبار می باشد. همچنین محفظه ی مایعات این جاروبرقی ظرفیتی برابر 16 لیتر را داراست.

طراحی بدنه به صورت یک استوانه بوده که در قسمت بالا یک دستگیره برای حمل و در دوطرف دستگیره،دکمه های روشن و خاموش کردن و جمع آوری سیم قرار دارد.قطعات جانبی و سایر برس ها روی جاروبرقی در زیر یک درپوش شیشه ای تعبیه شده اند و به راحتی در دسترس می باشند. در نگاه اول به جاروبرقی سنکور رنگ جذاب زرد و مشکی توجه کاربر را به خود جذب می کند. چرخ های روکش دار لاستیکی برای استفاده راحت و محافظت از کف شناور در پایین جارو برقی تعبیه شده اند. کاربر به وسیله این چرخ ها می تواند جارو برقی را به هر سمت که می خواهد بکشاند. سنکور در ساختار این محصول از مواد با کیفیتی استفاده کرده که موجب ساختار محکم و مقاوم این جارو برقی شده است.




برچسب ها: جارو برقی سطلی , جارو برقی , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط