صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
کتری برقی سنکور مدل SWK 1031SS

مشخصات اصلی


توان2000 وات
چراغ نشانگردارد
جنس بدنهاستیل
ظرفیت1 لیتر
قابلیت خاموشی خودکاردارد
قیمت: 400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت SENCOR در سال 1960 میلادی در کشور ژاین تاسیس شد و کار خود را با تولید وسایل صوتی و تصویری آغاز نمود. کلمه SENCOR ترکیبی از یک واژه ژاپنی و لاتین بوده کهSEN به معنای 1000 وCOR در لاتین به معنای مخفف پیکره و مجموعه می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


یک کتری برقی ساده با تکنولوژی پیشرفته بهترین توضیح برای کتری برقی SWK 1030SS سنکور می باشد که دارای بدنه ای از استیل ضد زنگ است که هم در مقابل ضربه و رطوبت مقاوم است و هم با آشپزخانه های مدرن امروزی ست می باشد. این کتری برقی سنکور دارای فیلتر می باشد که رسوب و ناخالصی ها را می گیرد. این فیلتر قابل جدا شدن است و براحتی شستشو داده می شود. همچنین دارای المنت های مخفی است. المنت های حرارتی این کتری برقی سنکور در زیر پایه قرار دارند. این ویژگی طول عمر المنت ها و در نهایت طول عمر کتری را افزایش خواهد داد.

یک ویژگی بسیار جالب این کتری برقی سنکور، سیستم حفاظت در برابر حرارت بیش از حد آن است. بنابراین زمانی که به طور تصادفی آّبی داخل کتری نباشد و آن را روشن کنیم، خود به خود خاموش خواهد شد. این ویژگی طول عمر دستگاه را تضمین می نماید. همچنین به محض برداشتن کتری از روی بیس، خود به خود خاموش خواهد شد. این ویژگی در مصرف برق و همچنین حفظ المنت های حرارتی از گرمای بیش از حد بسیار موثر می باشد. و در نهایت زمانیکه آب داخل کتری بجوشد، به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

کتری های برقی به دلیل سرعت کار بالایی که دارند معمولا نیاز به توان زیادی دارد تا در کمترین زمان ممکن چای آماده و تازه دم را در اختیار شما قرار دهد. توان اصلی ای که برای این کتری برقی سنکور در نظر گرفته شده است 2000 وات بوده و می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد.



برچسب ها: کتری برقی سنکور مدل SWK 1031SS , کتری برقی سنکور , کمپانی چرو , مارک سنکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط