صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
توستر نان سنکور مدل STS5050SS

مشخصات اصلی


وزن1.3 کیلوگرم
تعداد درگاه قرارگیری نان2 عدد
کشوی جمع آوری خرده ناندارد
سیستم قطع خودکاردارد
قابلیت یخ زداییدارد
توان1000 وات
طول کابل1 متر
قیمت: 700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ویژگی‌های توستر سنکور مدل STS5050SS به‌ لطف وجود موتور پر قدرت با توان مصرفی 1000 وات این دستگاه را از سایر توسترها متمایز کرده است. 2 نوع عملکرد این توستر چنین است که از تمام جناحین به طور مساوی به نان موجود حرارت تزریق کرده تا در نهایت نان‌‌ را کاملا تست شده در اختیار شما قرار دهد. اسلات ورودی نان نقطه ی عطفی برای این توستر است، به این منظور در هر بار استفاده می توان 2 تکه نان تست در آن جای داد. نان های یخ زده را با این توستر، گرم کنید. این توستر به 3 عملکرد مجهز می باشد، می توانید از طریق سه دکمه ای که بر روی دستگاه قرار گرفته عملیات گرم شدن، لغو سریع عملیات قبل از پایان زمان تعیین شده و یخ زدایی را انجام دهید. توستر نان سنکور دارای سینی محل جمع آوری خرده نان است، لذا تمامی خرده نان ها در این سینی جمع می شود تا به آسانی تمیز شود.

یکی از بارزترین قابلیت‌های توستر سنکور سری STS5050SS سیستم ایمنی آن می‌باشد. سنکور این دستگاه را طوری طراحی کرده که تا در صورت لزوم دستگاه به طور خودکار خاموش شود. سنکور برای این دستگاه یک سنسور حساس ابداع کرده است تا زمانی که دستگاه شما هنگام تست نان از سوختگی نان جلوگیری کند. اگر زمانی نان موجود در توستر سنکور مدل STS5050SS به هر دلیل بیفتد سنسور موجود جهت سوخته نشدن نان به طور اتوماتیک توستر را خاموش می‌کند.



برچسب ها: توستر نان سنکور مدل STS5050SS , توستر نان سنکور , توستر سنکور , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط