2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دمنوش ساز سنکور مدل SWK1791WH

مشخصات اصلی


نوع دستگاهکتری برقی
توان1500وات
چراغ نشانگردارد
صفحه نمایشدارد
ظرفیت1.7 لیتر
قابلیت چرخش 360 درجهدارد
نشان گر سطح آبدارد
قابلیت خاموشی خودکاردارد
قیمت: 700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دستگاه دمنوش ساز SWK1791WH با طراحی بسیار محکم و با دوام تولید و روانه بازار شده است. با توجه به نیاز خود میتوانید بهترین ها را انتخاب کنید. این مدل با ظاهر زیبا و شیک، با هر آشپزخانه ای هماهنگ خواهد شد. دمنوش ساز برقی از جنس بدنه پلاستیک با کف گرمایش استیل ضد زنگ ساخته شده است. نمایشگر LED بر روی قسمت بدنه دستگاه قرار دارد و شما را از دمای انتخاب شده دستگاه باخبر می سازد. دمنوش ساز برقی به کاربر این امکان را خواهد داد، تا با فشار دادن دکمه بتواند به راحتی درب آنرا باز کند. سطح آب به صورت دو طرفه با رنگ نور پس زمینه اختیاری، علامت گذاری شده است.

این مدل دمنوش ساز برقی SWK1791WH، گزینه مناسبی برای محل کار و منزل شما واقع می شود. یکی از مدل های با کیفیت به شمار می آید که دارای توان مصرفی 1500 وات می باشد. سه حالت کارکرد، عملکرد حفظ دما به مدت 30 دقیقه و محافظت سه گانه از امکانات ویژه برای دمنوش ساز برقی به شمار می رود. قابلیت تنظیم دما در چهار سطح موجب شده بهترین دمنوش ها را آماده و میل کنید. دمنوش ساز برقی دارای ولتاژ 120 ولت و فرکانس 60 هرتز است. گنجایش ظرفیت 1.7 لیتر است که برای این دمنوش ساز برقی گزینه مناسبی محسوب می شود.

یکی از این امکانات فوق العاده قابلیت تنظیم درجه حرارتی است که میخواهید آب را گرم کنید و این درجه حرارت توسط صفحه نمایش دیجیتالی قابل تنظیم و پس از رسیدن آب به درجه حرارت دلخواه از طریق همین صفحه نمایش قابل رویت است، ضمن اینکه دستگاه پس از رساندن آب به درجه مورد نظر شما قابلیت گرم نگاه داشتن آب در همین حرارت را نیز دارد. با توجه به قابلیت تنظیم دما ویژگی بالا به صورت معکوس نیز برای شما وجود دارد، به این صورت که میتوانید حرارت آب را تا درجه دلخواهتان کم کنید، برای مثال حرارت آبی را که 100 درجه گرم شده و جوشیده است میتوانید تا حداکثر 50 درجه کم کنید.

فیلتر مخصوص تعبیه شده در قسمت خروجی آبِ کتری به شما این امکان را میدهد که پس از جوشاندن آب به صورت مستقیم چایی و کیاهان دارویی مخصوص تهیه دمنوش را به آب اضافه کرده و با تنظیم حرارت و بدون نگرانی از بابت خنک شدن آب ، چایی و دمنوشتان را دم کنید و بدون اضافه شدن تفاله چایی و گیاهان نوشیدنی خود را در لیوان ریخته و میل کنید.




برچسب ها: دمنوش ساز سنکور , دستگاه دمنوش ساز برقی , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط