2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چرخ گوشت سنکور رنده دار Sencor SMG 4382 Meat Mincer

مشخصات اصلی


توان1500وات
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
سوسیس سازدارد
سیستم چرخش معکوسدارد
جنس بدنهپلاستیک فشرده
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
کاربرد ها رنده کن, سوسیس ساز, چرخ گوشت
قیمت: 1700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چرخ گوشت سنکور Sencor SMG 4382 یکی از مدل‌های کاربردی و جمع و جور کمپانی Sencor است. ظاهر این محصول جذاب و مدرن طراحی شده که با رنگ نقره ای زیباتر هم دیده می‌شود. گلویی و سینی سنکور SMG 4382 فلزی است و بلندی گلویی هم باعث دسترسی سخت تر به تیغ ها شده که امنیت در حین استفاده را بالا می‌برد. زیر بدنه‌ی اصلی می توانیم پایه های ضد لغزش را ببینیم که از رخ دادن خطر در حین روشن بودن دستگاه جلوگیری می‌کنند. دکمه‌ی موجود بر روی بدنه از نوع چرخشی است که وظیفه ی روشن و خاموش کردن دستگاه را بر عهده دارد و با دکمه ی قرمز فشاری هم می توان حالت معکوس را فعال کرد. توان موتور در این چرخ گوشت به 1500 وات می‌رسد که همین توان بالایش باعث می‌شود که در مدت زمان کمی بتوان حجم زیادی گوشت را چرخ کرد.
چرخ گوشت ستکور SMG 4382 مجهز به 3 تیغه استوانه ای شکل برای خرد کردن و رنده کردن سبزیجات و سیفی جات می باشد. دو تیغه از آن ها برای خرد کردن در اندازه های ریز و درشت به کار می رود و یک تیغه نیز برای ورقه کردن استفاده می شود. محصولات سنکور اصولا کیفیت بالایی دارند که اتفاقا این برند در ذهن اکثر افراد هم سابقه ی خوبی دارد. این‌ چرخ گوشت برقی هم ضمن بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و مقاوم برای موتور پر توان، همچنین گلویی و سینی فلزی دارد و اینکه پس از استفاده به سادگی می‌توان آنها را جدا کرده و شستشو داد. همچنین سینی گوشت هم به نسبت مدل‌های مشابه بزرگتر طراحی شده تا مقدار بیشتری گوشت را بتوان روی آن قرار داد. سینی دارای یک دسته ی فشاری پلاستیکی است که به وسیله ی ان می توان گوشت را به سمت تیغه ها هدایت کرد.



برچسب ها: چرخ گوشت سنکور مدل SMG 4382 , چرخ گوشت سنکور , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط