صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
اتو دستی تاروس مدل geyser eco 2600

مشخصات اصلی


توان مصرفی2600 وات
قدرت بخار لحظه ای160 گرم
سیستم ضد رسوبدارد
سیستم ضد چکهدارد
قیمت: 650000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

  • كف سراميک تيتانيوم
  • دارای بخار اتوماتيک
  • دارای حالت اكو (كم مصرف)
  • دارای آب پاش
  • دارای سيستم تميز كنندگی
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اتو دستی تاروس مدل geyser eco 2600 عملکردی بسیار سریع و موثر دارد . مهم نیست الیاف لباسی که با استفاده از این دستگاه فوق العاده اتو میشود از چه چیزی ساخته شده باشد این اتو بخار در کمترین مدت زمان ممکن و بدون کوچکترین آسیب به الیاف لباس آن را صاف میکند . طراحی استاندارد و دسته ارگونومیک این اتو نیز نگه داشتن و استفاده از آن را بسیار تسهیل نموده است. کفه این اتو کاملا نچسپ و ضد رسوب میباشد . مهم ترین ویژگی این اتو قابلیت بخار دهی آن است . قابلیت بخار دهی سر سخت ترین چین و چروک ها را نیز در عرض چند ثانیه کاملا صاف میکند . این اتو دارای قابلیت بخاردهی عمودی نیز میباشد.

چکه کردن آب از مخزن اتو و خیس شدن لباسی که اتو میشود میتواند بسیار آزار دهنده باشد , در اتو Geyser Eco 2600 با پیش بینی سیستم ضد چکه هرگز شاهد چنین مواردی نخواهید بود. سیستم ضد رسوب این اتو نیز دوام آن را افزایش داده و باعث شده است عملکرد آن در طولانی مدت هیچ تغییری نکند. ویژگی تمیز کردن خودکار نیز باعث میشود تنها با لمس یک دکمه کلیه کثیفی های داخل مخزن و سایر قسمت های اتو تمیز شوند.




برچسب ها: اتو دستی تاروس مدل geyser eco 2600 , اتو دستی تاروس , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط