صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
جاروبرقی فیلیپس fc9176

مشخصات اصلی


نوع جاروبرقیکیسه دار
قدرت موتور2200 وات
وزن6.3 کیلوگرم
نشانگر پر بودن مخزندارد
طول کابل برق7 متر
گنجایش مخزن جارو برقی4 لیتر
قیمت: 6400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176 با دارا بودن قدرت موتور 2200 واتی، لوله تسلکوپی با قابیلت تنظیم ارتفاع، کنترل روی دسته، پارویی سه‌منظوره، سطح صدای 78 دسی‌بل ، حمل آسان و به دلیل داشتن دو عدد چرخ بزرگ و یک عدد چرخ 360 درجه مناسب برای تمامی افرادی که می‌خواهد یک جاروبرقی پرقدرت و با تکنولوژی روز دنیا داشته باشند، بسیار مقرون به‌صرفه و کارآمد می‌باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


جاروبرقی فیلیپس 9176 دارای پارویی ویژه پارکت است تا هم جاروکشی روی پارکت سریع‌تر و بهتر انجام شود و هم کاربر خسته نشود و بتواند تمیز کنندگی عالیی داشته باشد. این مدل علاوه‌بر این ویژگی، از وجود کنترل روی دسته‌ی جارو نیز بهره می‌برد تا کارکردن با دستگاه ساده‌تر شود و بدون نیاز به خم شدن بتوانید جاروبرقی را خاموش یا میزان مکش را بسته به نیاز خود کم یا زیاد کنید. جاروبرقی فیلیپس 9176 به موتوری 2200 واتی مجهز شده است. که در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار قدرت بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. توان مکش این جاروبرقی 500 وات است که باعث می شود در هر ثانیه 47 لیتر هوا در لوله‌های جاروبرقی 9176 جریان یابد. در این جاروبرقی از کیسه‌های 13 HEPA جهت تصفیه‌ی هوای خروجی استفاده شده. فیلترهای کلاس 13 HEPA قادرند تا 99.95% ذرات معلق موجود در هوا را جذب کنند و مانع ورود آن‌ها به فضای خانه شوند. با وجود این فیلتر می‌توانید خیال خودتان را بابت هوای سالم و بهداشتی در فضای خانه پس از جاروکشی راحت کنید.

هرچقدر پارویی جاروبرقی بهتر باشید نتیجه نظافت بهتر خواهد بود در حقیقت پارویی رابطه مستقیم با جمع‌آوری گرد و غبار دارد. جاروبرقی فیلیپس FC9176 مجهز به پارویی سه‌منظوره است که این پارویی با داشتن دو دریچه در سایز بزرگ و کوچک به‌راحتی زباله‌های ریز و درشت را جمع‌آوری می‌کند. این اتنهای کار نیست، پارویی باکیفیت جاروبرقی فیلیپس 2200 وات مجهز به نوعی برس در دو طرف انتهایی پارو است تا گردوغبار موجود در مکان‌هایی که دسترسی به آن سخت است را از بین ببرد.



برچسب ها: جاروبرقی فیلیپس fc9176 , جاروبرقی فیلیپس 2200 , جاروبرقی فیلیپس , جاروبرقی فیلیپس قیمت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط