صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو ال جی مدل 8265

مشخصات اصلی


ظرفیت42 لیتر
حداکثر قدرت خروجی1200 وات
پوشش داخلیلعاب سرامیکی
قابلیت یخ زداییدارد
فناوری اینورتر هوشمنددارد
وزن13.3 کیلوگرم
حالت اکودارد
توزیع مایکروویوگردان
قیمت: 5300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مایکروویو ال جی مدل 8265 نسل جدیدی از مایکروویو های NeoChef ال جی است که با ظرفیت بالا (42 لیتر) و محفظه آنتی باکتریال، مناسب برای مصارف خانگی می باشد. مایکروویو 8265 ال جی با بهره برداری از اینورتر هوشمند « Smart Inverter » که یک فناوری دقیق برای پخت و پز عالی است، غذاها را سریعتر از همیشه برایتان آماده می سازد و به وسیله کنترل دمای دقیق تر، شما می توانید انواع ظروف را در دستگاه جایگذاری نمایید بدون ترس از شکستن و خراب شدن آن ها.
یکی از امتیازات مایکروویو ال جی مدل 8265 پخت گوشت به طور یکنواخت است که با قدرت واقعی 1200W به راحتی این میزان قدرت احساس می شود به طوری که موجب آبدارتر شدن و مغزپخت شدن بیشتر گوشت و مرغ خواهد شد. در کنار این ها، قادر به سرخ کردن و یا گرم کرد مواد غذایی است. همچنین از خاصیت ضد باکتری « Anti-Bacterial » بهره می برد و این خود به تنهایی 99.99 درصد از باکتری و میکروب های موجود در محفظه را از بین می برد؛ به واسطه همین قابلیت، تمیز کردن دستگاه تنها با یک پارچه نرم و مرطوب به راحتی امکان پذیر است.



برچسب ها: مایکروویو ال جی , مایکروویو ال جی 8265 , مایکروویو ال جی قیمت , مایکروویو ال جی مدل ۸۲۶۵ , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط