صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو سامسونگ مدل GE402TB

مشخصات اصلی


وزن20 کیلوگرم
ظرفیت40 لیتر
قابلیت مایکروویودارد
توان مایکروویو850 وات
گریلدارد
قابلیت یخ زداییدارد
جنس سطح داخلیروکش سرامیک
قیمت: 4600000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت سامسونگ در زمینه‌ی تولید نوآوری دارای رتبه‌ی بالایی است و در ارائه مدل‌های تولید شده در این برند شاهد فناوری‌های و قابلیت‌های جدیدی هستیم. مایکروویو تولید شده در سامسونگ نیز از این قضیه مستثنی نیستند و با برخورداری از نوآوری‌های پیشرفته سطح بالایی از کارایی را ارائه خواهند داد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مايكروفر سامسونگ مدل 402 را می‌توان یکی از خوش ساخت‌ترین محصولات تولید شده در این برند نامید. این محصول با طراحی زیبا و کارآمد تولید شده است تا برترین کارایی را به شما ارائه دهد. بهره گیری این محصول از دکمه‌های لمسی با تنوع بالا کاربرد بالایی به آن بخشیده‌اند و همچنین استفاده از این محصول را راحت‌تر ساخته است. با دکمه‌ای که در پایین محفظه قرار گرفته است و فشار دادن آن می‌توانید درب مایکروویو سامسونگ 402 را باز کنید و به فضای داخلی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید برای طولانی مدت از سطح صاف و صیقلی محفظه‌ی داخلی استفاده نمایید، در این شرایط تمیز نگه داشتن محفظه نیز بسیار راحت خواهد بود و اثری از چربی و مواد آلوده کننده بر روی سرامیک باقی نخواهد ماند.

مایکروویو سامسونگ 402 به سیستم توزیع Triple Distribution System مجهز شده است، این قابلیت گرما را از تمام جهات توزیع خواهد کرد و به تمام بخش‌های محفظه خواهد رساند. این امر سبب می‌شود پخت به صورت کامل انجام گیرد و شاهد پخت کامل خوراکی ها خواهید بود. ممکن است بخواهید نوع غذایی را توسط این مایکروویو سامسونگ آماده نمایید که مدت زمان پخت و درجه‌ی حرارت را برای پخت کامل نتوانید به صورت کامل حدس بزنید، در این شرایط خود محصول به کمک شما خواهد آمد. لازم است تنها منو خودکار را انتخاب نمایید تا غذای شما به بهترین نحو آماده گردد و به شما تحویل داده شود. مایکروویو 402 سامسونگ به قابلیت Eco مجهز شده است که امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به میزان 40 درصد امکان پذیر می‌سازد. حالت پخت گریل نیز از قابلیت‌های مفیدی است که امکان پخت خوراکی‌ها را به صورت کبابی برایتان فراهم می‌کند.

نوع نمایشگر این محصول LED می‌باشد که به صورت کامل اطلاعات پخت را نشان خواهد داد و کیفیت بالایی را از خود نشان می‌دهد. دکمه‌های موجود بر روی بدنه و قرار گرفته در سمت راست محصول به صورت لمسی می‌باشند و امکان استفاده‌ی راحت و سریع و انتخاب برنامه‌ها را برای شما فراهم خواهند کرد. تنها دکمه‌ی فیزیکی موجود مخصوص باز شدن درب می‌باشد که در قسمت پایینی پنل لمسی قرار گرفته است. درب به سمت چپ باز خواهد شد، باز شدن آن به صورت کامل، این امکان را به شما می‌دهد تا انواع ظرف‌ها را به راحتی در محفظه قرار دهید.




برچسب ها: مایکروفر سامسونگ مدل 402 , مايكروفر سامسونگ ٤٠ ليتري , قیمت مایکروفر سامسونگ 40 لیتری , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط