2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز فیلیپس مدل philips hr7776

مشخصات اصلی


جنس بدنهپلاستیک
وزن 6.8 کیلوگرم
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)دارد
توان1300 وات
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
جنس ظرف خردکنپلاستیک
حجم ظرف خردکن3.4 لیتر
ظرفیت مخلوط کن1.5 لیتر
قیمت: 4100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

وجود این دستگاه در آشپزخانه می‌تواند دستگاه‌های تک‌کاره‌ی بسیاری را از آشپزخانه حذف کند. تمامی قطعات و لوازم همراه دستگاه باکیفیت هستند و عملکرد مطلوبی دارند. همزن این دستگاه دو بالن دارد و پره‌های خمیرزن آن از فلز ساخته شده‌اند. گنجایش ظرف خردکن زیاد و دهانه‌ی وروی آن عریض است. موتور دستگاه بسیار قوی و کم‌حجم است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذاساز فیلیپس مدل philips hr7776 از دستگاه‌های باکیفیت عرضه‌شده توسط این شرکت خوش‌نام است. در جلوی دستگاه، پیچ تنظیم در نظر گرفته ‌شده است که سرعت موتور را تعیین می‌کند و می‌تواند در 12 مرحله، این اقدام را انجام دهد. علاوه‌بر سرعت‌های مختلف، استفاده از سرعت لحظه‌ای یا پالس هم امکان‌پذیر است و زمانی‌که کاربر پیچ تنظیم را روی آن نگه می‌دارد، موتور با سرعت به چرخش درمی‌آید. ظرف اصلی خردکن و غذاساز حدود 3 لیتر گنجایش دارد که با نصب تیغه‌های مختلف یا صفحات همراه دستگاه، فعالیت خاصی انجام می‌دهد. به‌این‌ترتیب تهیه‌ی مواد خردشده مانند سیب‌زمینی، گوشت و... و رنده‌کردن یا برش‌دادن پیاز و سیب‌زمینی و... به‌سادگی و سرعت انجام می‌شود. علاوه‌براین صفحات خردکننده، صفحه‌ی آب‌مرکبات‌گیری نیز همراه دستگاه عرضه می‌شود که برای تهیه‌ی آب‌پرتقال یا لیمو کاربرد دارد. خمیرزن و همزن هم با غذاساز فیلیپس مدل HR7776 عرضه می‌شود. به‌این‌ترتیب تهیه‌ی خمیر و مایه‌ کیک و شیرینی کاری آسان خواهد بود.

بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت است و با کمک دکمه‌ی چرخشی روی دستگاه می‌توانید سرعت مناسب چرخش موتور را تا 12 درجه تغییر دهید و در مواجهه با مواد سخت و سفت، با چرخاندن دکمه روی حالت پالس از حداکثر توان موتور برای چند لحظه استفاده کنید. این دکمه‌ی چرخشی روکش کرومی دارد و سطح آن طوری طراحی شده است که هنگام کار، دست روی آن لیز نمی‌خورد. دکمه‌هایی برای درست‌کرن خمیر، کرم و تهیه‌ی نوشیدنی با یخ به صورت پیش‌فرض طراحی شده‌اند و در صورت فشردن هرکدام از این دکمه‌ها، دستگاه به‌صورت خودکار نوع عملکرد انتخاب‌شده را با سرعت مناسب آن عملکرد برای رسیدن به بهترین نتیجه تنظیم می‌کند.



برچسب ها: غذاساز فیلیپس 7776 , قیمت غذاساز فیلیپس , غذاساز فیلیپس hr7776 , غذاساز فیلیپس مدل philips hr7776 , غذاساز فیلیپس 1300 وات ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط