2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز فیلیپس مدل HR7520

مشخصات اصلی


توان850 وات
وزن6 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
حجم ظرف خردکن2 لیتر
حجم ظرف مخلوط کن1.5 لیتر
قیمت: 3500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذاساز فیلیپس مدل HR7520 با توان 850 وات به شما امکان خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی را با بهترین کیفیت می دهد تا بتوانید با استفاده از آن در کم ترین زمان انواع مواد را برای تهیه غذاهای مختلف به شکل کاملا یکدست و در اندازه دلخواهتان به ارمغان بیاورد. این غذاساز فوق العاده هیچ محدودیتی برای مواد غذایی ندارد و قادر است سخت ترین مواد حتی یخ را خرد کند. همچنین آبمیوه گیر HR7520 با تیغه های برنده می تواند ازانواع میوه ها به سادگی آبمیوه تولید کند و با فیلتر نصب شده در دهانه پارچ مانع از ورود تکه های میوه می شود و آبمیوه ای صاف را آماده سرو می کند.
اگر در هنگام استفاده از غذاساز فیلیپس HR7520 قطعه ای را به درستی در جای خود قرار نداده اید موتور دستگاه روشن نخواهد شد. همچنین پایه های غذاساز HR7520 از نوعی پلاستیک ضد لغزش ساخته شده اند که می توان آن را با اطمینان کامل روی تمام سطح ها قرار داد. دهانه بزرگ XXL این محصول طوری طراحی شده که به راحتی بتوانید مقدار زیادی از مواد مانند میوه ها ، سبزیجات ، شکلات و ... را در کم ترین زمان داخل آن بریزید و فشردن دکمه های روی بدنه آن ها را در اندازه دلخواهتان خرد کنید . دهانه این خردکن به سمت بالا کشیده شده تا از ریختن و پاشیدن مواد داخل آن خودداری کند.




برچسب ها: غذاساز فیلیپس 850 وات , غذاساز فیلیپس , قیمت غذاساز فیلیپس , غذاساز , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط