2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز 12 کاره فیلیپس مدل HR7320

مشخصات اصلی


توان700 وات
وزن7 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهفولاد ضد زنگ
قفل ایمنیدارد
همزنداردد
خمیرزندارد
سالاد سازدارد
قیمت: 3000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذاساز فیلیپس مدل HR7320 با ترکیب چند محصول کاربردی و درجه یک مانند خردکن ، مخلوط کن و تیغه های برنده و با توان 700 وات به شما امکان خرد کردن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی را با بهترین کیفیت ممکن می دهد تا بتوانید با استفاده از آن در کم ترین زمان مواد را برای تهیه غذاهای مختلف به شکل کاملا یکدست و در اندازه دلخواهتان به ارمغان بیاورد . مخلوط کن این دستگاه دارای پره دوگانه بوده که برای تهیه چاشنی ها ، خمیر ها و یا غذای کودکان بسیار مناسب است . گنجایش پارچ خردکن 1/5 است اما ظرفیت کاری آن 1 لیتر می باشد چون برای جلوگیری از ریختن مواد در حین کار کردن دستگاه بهتر است مقداری از ظرف خالی بماند . ظرفیت کاسه مخلوط کن نیز 2/1 لیتر است که می توان با اطمینان کامل 1/5 لیتر از آن را پر کرد .

تنظیم سرعت دستگاه به کمک ولوم چرخشی بروی بدنه در دو حالت مختلف کم سرعت و پر سرعت قابل تنظیم است که میتوان بسته به نوع سفتی و نرم بودن مواد داخلی غذاساز سرعت چرخش را تغیر داد.همچنین عملکرد pulse نیز در این مدل وجود دارد که با اتنخاب این حالت بصورت لحظه ای سرعت چرخش غذاساز به اوج خود خواهد رسید .




برچسب ها: غذاساز فیلیپس , غذاساز فیلیپس 12 کاره , غذاساز فیلیپس 700 وات , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط