2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز فیلیپس مدل 7310

مشخصات اصلی


توان700 وات
حجم ظرف خردکن2.1 لیتر
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
تعداد تنظیمات سرعت2
حجم ظرف مخلوط کن1.7 لیتر
سالاد سازدارد
همزندارد
خمیرزندارد
جنس بدنهپلاستیک
قیمت: 2600000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذاساز HR7310 یک دستگاه با کیفیت از کمپانی هلندی فیلیپس است که از توان مصرفی 700 واتی بهره برده است. این غذاساز برخلاف غذاسازهای چندکاره تنها برای تهیه و ساخت وعده‌های غذایی همچون سوپ و کوکی بکار میروه و به یک پارچ 2.1 لیتری با دهانه بزرگ مجهز شده این دهانه بزرگ که بعنوان یک مزیت به حساب میاید براحتی امکان وارد کردن انواع مواد با حجم زیاد رادارد و موجب افزایش سرعت در تهیه وعده‌های غذایی میشود. تنظیم سرعت دستگاه به کمک ولوم چرخشی به روی بدنه در دو حالت مختلف کم سرعت و پر سرعت قابل تنظیم است که میتوان بسته به نوع سفتی و نرم بودن مواد داخلی غذاساز سرعت چرخش را تغییر داد همچنین عملکرد pulse نیز در این مدل وجود داره که با اتنخاب این حالت بصورت لحظه ای سرعت چرخش غذاساز به اوج خود خواهد رسید.

برای جایگزینی قطعات مختلف غذاساز نیاز به زمان زیادی نخواهید داشت و سریعا می توانید بر اساس نوع نیاز آنها را تغییر دهید مثلا اگر می خواهید با آن پنیر را رنده کنید کافی است تیغه های مخصوص را جایگزین کنید و اگر به خردکن احتیاج داشتید به همین ترتیب می توانید سریعا تیغه های مخصوص را سرهم نمایید. از این وسیله به عنوان سالاد ساز، رنده برقی، میکسر، شیکر و ... می شود بهره برد و طیف وسیعی از لوازم ضروری آشپزخانه را در یک دستگاه برای شما برآورده کرده است. این غذاساز فیلیپس 7310 قادر است توسط طیف وسیعی از تیغه ها، 16 کار مختلف شامل رنده، تکه تکه کردن، قیمه، سالاد ساز، میکسر، ورزن خمیر و ... را انجام دهد.




برچسب ها: غذاساز فیلیپس مدل 7310 , قیمت غذاساز فیلیپس , غذاساز , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط