2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز كنوود 623

مشخصات اصلی


وزن3.6 کیلوگرم
توان1000 وات
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
حجم ظرف خردکن3 لیتر
حجم ظرف مخلوط کن1.5 لیتر
آبمیوه گیریدارد
همزندارد
عملکرد پالسیدارد
قیمت: 3300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

عملکردها : آبمیوه گیری / مخلوط کن / خرد کن / آب مرکبات گیری / همزن / خمیر زن / پوره ساز و رب ساز

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



غذاساز کنوود مدل FDP623 محصولی با طراحی بسیار ساده، توان بالا، مصرف برق نسبتا پایین و قابلیت‌های ویژه است. این غذاساز که ظرفیت‌اش به 3 لیتر و ظرفیت مخلوط کن‌اش هم 1.5 لیتر می‌رسد؛ با جنس تیغه‌ی استیل، جنس پارچ شیشه‌ای به همراه توان مصرفی 1000 وات طراحی و ساخته‌شده است. غذاساز کنوود مدل 623 یک رنده کامل است. به همراه دستگاه دیسک هایی از جنس استیل ضد زنگ وجود دارد که هر کدام برای کار خاصی طراحی شده اند. رنده کردن در اندازه درشت، رنده کردن در اندازه ریز، ورقه کردن مانند چیپس و خلالی کردن از جمله کارهایی است که با این 4 رنده می توان انجام داد.

این دستگاه مجهز به یک هم زن دوقلو از استیل ضد زنگ می باشد که براحتی می توان هر نوع خمیر و یا کرمی را با آن آماده نمود. همچنین همراه این غذاساز یک خمیر زن برای ورز دادن خمیر نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، آسیاب، همزن، تنظیم سرعت به 3 حالت و قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی اشاره کرد.




برچسب ها: غذاساز كنوود 623 , قیمت غذاساز كنوود , غذاساز کنوود 1000 وات , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط