صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز کنوود مدل 730

مشخصات اصلی


جنس بدنهپلاستیک
وزن3 کیلوگرم
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)دارد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
حجم ظرف خردکن3 لیتر
حجم ظرف مخلوط کن1.5 لیتر
خمیرزندارد
همزندارد
محفظه جمع آوری سیم برقدارد
قیمت: 3700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کنوود، یک شرکت بزرگ ژاپنی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت سیستم‌های صوتی حرفه‌ای مثل پخش‌کننده و ساب‌وفر، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین‌شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذاساز کنوود مدل FP730 علاوه بر کارآیی طراحی زیبایی دارد و با رنگ سفیدی که دارد بسیاری را به خود علاقه‌مند کرده است. این محصول قدرت کافی برای انجام امور محوله دارد و با پیچ تنظیم در دو سرعت کم‌وزیاد فعالیت می‌کند. همچنین حالت پالس یا چرخش لحظه‌ای نیز در این مدل وجود دارد. ظرف مخصوص غذاساز که گنجایشی حدود 3 لیتر دارد می‌تواند برای تهیه بسیاری غذاها و ترکیبات مورداستفاده قرار گیرد. با بهره‌گیری از تیغه و صفحات متنوع برش مواد اولیه غذایی را به هر شکلی که بخواهید می‌توان برش داد. علاوه بر این‌ها پارچ مخلوط‌کن هم کارآیی این دستگاه را افزایش می‌دهد و می‌تواند مواد مختلف ترکیبی متنوعی تهیه کنید. تیغه‌های استیل ضدزنگ قوی این پارچ می‌تواند هر چیزی را خرد کند و ترکیبی یکنواخت تهیه کند.

غذاساز ها از آنجایی که دستگاهی همه کار می باشند بایستی به صورت هوشمندانه و با مهارت کامل طراحی و عرضه شوند تا با نصب قطعات مختلف بر روی دستگاه اصلی بتوان انواع کار را انجام داد. با مشاهده غذاساز کنوود FP730 می توان به وضوح دریافت که به صورت هوشمندانه طراحی شده است. استفاده از پایه ی اصلی، انواع ضمیمه های مختلف و راحتی نصب آن بر روی غذاساز موجب شده کاربران به واسطه ی خرید این غذاساز، در اسرع وقت انواع غذا و نوشیدنی را تولید نمایند. جنس به کار رفته در بدنه ی این دستگاه غذاساز از یک قاب پلاستیکی محکم و صیقلی ساخته شده تا لکه های مواد غذایی بر روی آن جای نمانند و به راحتی تمیز شوند.

اهرم هدایت کننده هم موجب می شود مواد غذایی به خوبی به داخل ظرف وارد شوند. موادی که در جنس پارچ مخلوط کن به کار گرفته شده نیز پلاستیک محکم و شفاف می باشد درب طراحی شده برای ان نیز علاوه بر این که به خوبی بر رویش می نشیند از سوراخی کوچک بهره می برد تا در طول کار با مخلوط کن بتوانید سایر مواد مانن شیر و یا شکر را به مواد داخلی اضافه کنید. همچنین شرکت کنوود 3 دیسک رنده را نیز از جنس استیل ضد زنگ ساخته تا حتی پس از مدت ها کار با آن همواره نتیجه عالی را در اختیارتان قرار دهند. تعداد پره های همزن نیز 2 عدد می باشد که همراه با ضمیمه خمیر زن پلاستیکی عملکرد خوبی از خود بر جای می گذارند.



برچسب ها: غذاساز کنوود مدل 730 , قیمت غذاساز کنوود , غذاساز کنوود , کمپانی چرو , غذاساز کنوود 900 وات ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط