2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز کنوود مدل 307

مشخصات اصلی


جنس بدنهفلزی
وزن 3.8 کیلوگرم
توان800 وات
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)دارد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
آبمیوه گیریدارد
همزندارد
خمیرزندارد
آسیابدارد
قیمت: 3700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کاربردها: آبمیوه گیری / آب مرکبات گیری / مخلوط کن / خمیر زن / همزن / خردکن / رنده کن / آسیاب / عصاره گیر

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذا ساز کنوود مدل FDM307SS با ظاهری ساده و زیبا و با قدرت موتور 800 وات دستگاهی چند منظوره ( آبمیوه گیری، آب مرکبات گیر، خردکن، رنده، خمیر زن / همزن و مخلوط کن ) برای مصارف خانگی طراحی و تولید شده است و آبگیری انواع مرکبات، خرد و مخلوط آسان انواع مواد غذایی را با کمترین زحمت و صرف زمان کم امکانپذیر می سازد. بدنه اصلی دستگاه از جنس فلز مستحکم می باشد و بر روی آن ولوم کنترلی جهت روشن و خاموش، سرعت کم و زیاد و عملکرد ضربه ای (پالس) طراحی شده است.

پارچ پلاستیکی شفاف مدرج با ظرفیت 1.2 لیتر برای مخلوط کن و ظرف خردکنی با گنجایش 2.1 لیتر برای این محصول ساخته شده که امکان نظارت بر مواد را نیز فراهم می کند. داشتن قابلیت همزن و خمیرزن از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این غذاساز محسوب می گردد و برای علاقمندان به پخت انواع کیک و دسر انتخاب قابل تاملی به شمار می رود. همچنین کنوود برای افزایش کارایی و محبوبیت بر روی این دستگاه، سه دیسک دنده با تیغه های استیل ضد زنگ و قابلیت رنده و ورقه کردن مواد مختلف نیز عرضه کرده است.




برچسب ها: غذاساز کنوود مدل 307 , قیمت غذاساز کنوود مدل 307 , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط