2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز مولینکس مدل FP736

مشخصات اصلی


وزن 6.7 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک
توان1000 وات
حجم ظرف خردکن3 لیتر
ظرفیت مخلوط کن1.5 لیتر
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
قیمت: 4500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

این محصول ساخت شرکت مولینکس و تولیدشده در فرانسه است. مولینکس از برندهایی است که محبوبیت دیرینه و خاصی در بازار ایران دارد و فروش بالای این محصول، تاییدی بر کیفیت بالای آن است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این دستگاه دارای قابلیت‌های فراوانی همچون مخلوط‌کردن، آب‌میوه‌گیری، آب‌مرکبات‌گیری، رنده‌کردن ریز و درشت، چیپس‌کردن، خردکردن، ساخت خمیرو پوره و رب، آسیاب‌کردن مواد خشک و هم‌زدن است. همچنین این دستگاه دارای عملکرد پالس است که برای استفاده از حداکثر توان موتور در چند‌لحظه و در مواجهه با مواد سفت و سخت به‌کار می‌رود. از دیگر امکانات دکمه‌های مربوط به قفل‌کردن قطعات و اقلام مختلف روی دستگاه است که کاربر را از ایمنی دستگاه آسوده‌خاطر می‌کند.
بدنه این غذاساز مولینکس از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و همچنین به یک کاسه 3 لیتری و تیغه فلزی خردکن مجهز شده است. از دیگر ویژگی های غذاساز Moulinex FP 76 ، قابلیت انجام دو عملیات همزمان استفاده از مخلوط‌ کن و ظرف غذاساز است که این قابلیت موجب صرفه جویی در وقت می گردد . پیچ تنظیماتی در قسمت چپ دستگاه تعبیه شده که استفاده از آن به‌ راحتی انجام می‌شود.




غذا ساز مولینکس، یک دستگاه محبوب فرانسوی ساده، کوچک و مقرون به صرفه می باشد که به کمک آن می توان انواع سبزی، گوشت، حبوبات پخته، پیاز و ... را به آسانی خرد و یا رنده نمود. این دستگاه 29 کاره مولینکس امکان آبگیری مرکبات را نیز فراهم می سازد و داشتن قابلیت هایی همچون عصاره گیری، آسیاب، خردکن، مخلوط کن، خمیر زن، همزن و قابلیت استفاده همزمان مخلوط کن و غذاساز از دیگر ویژگی های قابل توجه غذاساز 736 است که ما را از خریدن دستگاه های جداگانه و صرف هزینه های مازاد بی نیاز می کند.


برچسب ها: غذاساز مولینکس , غذاساز مولینکس قیمت , قیمت غذاساز مولینکس 1000 وات , غذاساز مولینکس 29 کاره ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط