2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ كن تفال مدل 8062

مشخصات اصلی


وزن2 کیلوگرم
جنس مخزنسرامیک
توان1400 وات
ظرفیت ماده غذایی1 کیلوگرم
تایمر دیجیتالیدارد
قیمت: 3200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

سرخ کن تفال مدل GH8062 می تواند یک کیلوگرم مواد غذایی را تنها با ریختن یک قاشق غذا خوری روغن و زمان کمتر سرخ کند. این سرخ کن با افزایش جریان هوای داغ مواد غذایی را به خوبی سرخ و ترد می کند. در این روند سرخ کردن مواد غذایی با روغن تماس مستقیم ندارند به همین دلیل مواد غذایی سالم می مانند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخ کن اکتی فرای تفال مدل GH8062 ساخت کشور فرانسه اولین دستگاه سرخ‌کن در جهان است ‌که می‌تواند یک کیلوگرم موادغذایی را تنها با یک قاشق روغن ‌سرخ کند. این مدل از سرخ‌کن‌ها از جریان هوای داغ جهت پخت و سرخ‌کردن مواد غذایی استفاده می‌کنند. در این بین از تماس مستقیم روغن داغ با مواد غذایی خبری نیست. به‌همین خاطر هم غذاهای سرخ‌شده با اکتی فرای تنها ۳درصد چربی اضافی دارند. همچنین غذاهای سرخ‌شده با اکتی فرای در مقایسه با انواع طبخ‌شده در سرخ‌کن‌های معمولی که مقادیر زیادی روغن به‌ خود جذب می‌کنند، بسیار سالم‌تر هستند؛ ضمن اینکه عطر و طعم غذاهای سرخ‌‎شده را هم دارند.

سرخ کن تفال مدل 8062 یکی از ارزان‌قیمت‌ترین محصولات این سری است که ظرفیتی یک‌کیلوگرمی دارد. بدنه‌ی آن دارای لایه‌ی عایق است تا دمای محفظه‌ی درون آن به بیرون سرایت نکند و دستگاه بتواند ایمنی خود را حفظ کند. قابلمه‌ی این سرخ‌کن دارای روکش سرامیکی است. این ظرف از سرخ‌کن جدا میشود و امکان شست‌وشوی آن در ماشین ظرف شویی هم وجود دارد. این سرخ‌کن با انواع روغن‌های خوراکی قابل استفاده است. با دارا بودن تایمر دیجیتال، امکان تنظیم زمان را به مصرف‌کننده می‌دهد. دستگاه پایان زمان سرخ کردن را با بوق پایان پخت اعلام می‌کند.




برچسب ها: سرخ کن تفال مدل 8062 , سرخ کن تفال قیمت , سرخ کن تفال , سرخ کن , سرخ کن تفال actifry ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط