2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9240

مشخصات اصلی


ظرفیت3 لیتر
وزن7 کیلوگرم
توان 2075 وات
سیستم قطع کن خودکاردارد
قابلیت پخت بدون روغندارد
قیمت: 6100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

سرخ‌کن HD9240 فیلیپس یک ابزار ضروری آشپرخانه نیست و بدون آن هم می‌توان زندگی راحتی داشت. ولی اگر مدتی از این دستگاه استفاده کنید قطعا از لوازم ضروری آشپزخانه‌تان خواهد شد. علاوه‌بر‌این HD9240 سبک زندگی شما را تغییر خواهد داد و وضعیت سلامت شما را بهبود خواهد بخشید. این دستگاه گنجایش زیادی دارد و امکان تهیه غذا برای افراد بیشتری را ممکن می‌سازد. HD9240 توسط شرکتی تولید شده است که کیفیت کالاهایش پیشاپیش تضمین شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9240 یکی از سرخ‌کن‌های سری Airfryer شرکت فیلیپس است که زیبایی و کارایی را با هم دارد. این سرخ‌کن با رنگبندی مشکی و براق، ظاهری بسیار زیبا دارد و دسته‌ی ارگونومیک آن این زیبایی را بسیار بیشتر می‌سازد. ظرف روغن و مخزن این سرخ‌کن در نیمه‌ی پایینی قرار دارد و با دستگیره از بدنه خارج می‌شود. داخل این مخزن، سبد توری نیز قرار دارد که می‌توان مواد غذایی را در آن قرار داد. ظرفیت این مخزن به حدی است که به‌راحتی می‌توان یک وعده‌ی غذایی خانواده‌ای کم‌جمعیت را در آن تهیه کرد با استفاده از نمایشگر دیجیتال و لمسی جلوی دستگاه، می‌توان تمام امکانات آن را در اختیار گرفت و دما، زمان شروع و پایان فعالیت دستگاه را تعیین کرد.

در قسمت جلویی دستگاه، یک نمایشگر و تعدادی دکمه‌ی لمسی وجود دارد. این کلیدها به ترتیب برای تنظیم دما، مدت زمان پخت، شروع به کار و روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شوند. یک دکمه نیز برای ذخیره‌کردن تنظیمات دلخواه شما وجود دارد. در این حالت دیگر به تنظیم دستی دما و زمان نیازی ندارید و با فشردن یک دکمه همه‌ی این تنظیمات فراخوانی و اجرا می‌شوند.
در سری Avance هم مشابه سری Viva سرخ‌کن‌های فیلیپس از فناوری سرخ‌کن Rapid Air Technology استفاده شده‌ که فناوری ثبت‌شده‌ی فیلیپس است و در انحصار این شرکت قرار دارد. در این فناوری با استفاده از ترکیب یک المنت حرارتی که به صورت حلزونی پیچیده شده‌ است و یک فن در بالای آن، دائما هوای داغ درون محفظه به چرخش درمی‌آید و با فشار زیاد به روی مواد غذایی هدایت می‌شود. در جریان این انتقال پرفشار هوای داغ، قطرات روغن از روی ماده‌ی خام عبور داده می‌شود. در این روش با وجود اینکه روغن با ماده در تماس است، اما فرصت نمی‌کند که جذب غذا شود. به این ترتیب، غذایی سالم و کم‌روغن تحویل شما داده می‌شود. در کف سینی اصلی این سرخ‌کن‌ها از طراحی Starfish استفاده شده ‌‌است که با ایجاد برآمدگی‌های جهت‌دار در کف سینی، هوای انتقال‌یافته به کف سینی را مجددا به بالای آن هدایت می‌کند. به این ترتیب، یک حلقه‌ی تکرارشونده از هوای داغ همراه با قطرات روغن از روی غذا عبور می‌کند.
چرخش فن در حین کار، باعث ایجاد صدایی می‌شود که به وضوح قابل شنیدن است؛ اما صدا آن‌قدر زیاد نیست که نتوان تحملش کرد. همین‌طورکه فن دستگاه، هوای داغ را درون محفظه‌ی سرخ‌کردن به گردش در می‌آورد، بخشی از این هوا هم از قسمت پشتی خارج می‌شود تا بوی نامطبوع سرخ‌شدن با غذا همراه نشود. سیم برقی که از پشت بدنه خارج می‌شود، قابل جمع‌شدن درون بدنه است تا بلندی آن دست‌وپاگیر نباشد.

خوبی سرخ‌کن HD9240 در این است که یک‌بار دستگاه را روشن می‌کنید و هنگامی که کار تمام شد، غذای‌تان را تحویل می‌گیرید. نیازی به چک‌کردن‌های مرتب و هم‌زدن وجود ندارد و تنها کاری که انجام می‌دهید، صادرکردن دستور شروع در ابتدا و درآوردن غذا از سرخ‌کن در پایان کار است. از HD9240 می‌توان برای پختن خوراک سوسیس، ناگت و شنیتسل خیلی خوب بهره برد. نه فقط این مواد، بلکه تمام غذاهای نیمه‌آماده و نیمه‌سرخ‌شده، با طعمی استثنایی از سرخ‌کن خارج می‌شوند.
HD9240 در سرخ‌کردن مرغ خیلی خوب عمل می‌کند و در عین سرخ‌کردن لایه‌ی بیرون و مغزپخت‌کردن لایه‌های درونی، رطوبت مرغ را هم حفظ می‌کند. این دستگاه سینه و ران مرغ را خشک نمی‌کند و در تست‌هایمان توانستیم چنین پختی را از مرغ تحویل بگیریم. به غیر از مرغ می‌توان در مورد ماهی هم چنین کاری را تکرار کرد. ماهی و گوشت به خوبی سرخ می‌شوند؛ در مورد کدو و قارچ و بادمجان باید گفت اگر فقط قسمت روی آن‌ها را با مقدار بسیار کمی روغن چرب کنید، طراوت و زیبایی ورقه‌های سرخ‌شده در روغن را خواهید چشید.




برچسب ها: سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9240 , سرخ کن فیلیپس مدل 9240 , سرخ کن فیلیپس ۹۲۴۰ , سرخ کن فیلیپس 9240 بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط